به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی موسسه هنرهای تصویری سوره، پرفروشترین فیلم تاریخ سینمای ایران یعنی فیلم سینمایی «هزارپا» در هفته گذشته در نمایش خانگی عرضه شد.
همزمان با پخش این فیلم اعتراضهای بسیاری از سوی مردم و رسانهها نسبت به نحوه، قیمت فیلم و دو قسمتی شدن آن مطرح شده که پارهای از انتقادها، متوجه موسسه هنرهای تصویری سوره وابسته به حوزه هنری بوده است. این در حالی است که امتیاز پخش نمایش خانگی فیلم «هزارپا» اساساً، به موسسه ریز موج واگذار شده است و در این خصوص هیچ مسئولیتی متوجه موسسه هنرهای تصویری سوره نیست.
علیرضا اقبالی مدیر بازرگانی موسسه ریزموج، نسبت به حواشی مطرح شده گفت: نسخه نمایش خانگی فیلم با نسخه سینمایی فیلم هزارپا متفاوت است. ما در نمایش خانگی توانستیم نسخه اصلی کارگردان را که ۲۰۵ دقیقه است پخش کنیم؛ در واقع ۸۵ دقیقه از فیلم هزارپا در سینما پخش نشده است و مخاطب این صحنهها را برای اولین بار خواهد دید. اما متأسفانه، زیرساختهای سختافزاری از قبیل: کیفیت و ظرفیت DVD در ایران، پاسخگوی نیاز ما یعنی پخش فیلم ۲۰۵ دقیقهای را ندارد. بههمین بهناچار فیلم را ۲ نسخه دیویدی نمایش خانگی عرضه کردیم.
وی ادامه داد: در مورد قیمت نسخه نمایش خانگی هزارپا نیز به مخاطبان این اطمینان را میدهیم که قیمت نسخه نمایش خانگی هزارپا ارزانتر از دیگر مدلهای پخش تمام شده است. حتی با توجه به ۸۵ دقیقه فیلم که تا به حال دیده نشده است و برای اولین بار توزیع میشود، نسخه نمایش خانگی فیلم، هزارپا را با نصف قیمت واقعی آن عرضه کردهایم.
وی ضمن تشکر از همراهی همه مردم و رسانهها اظهار امیدواری کرد زیرساختهای فنی و سختافزاری در ایران بهبود یابد تا شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.
انتهای پیام/