جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:یک میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال کالای قاچاق از ۶ دستگاه خودرو در محور گناوه به گچساران کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از یاسوج، سرهنگ کیقباد مصطفایی جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با هماهنگی مرجع قضائی در محور‌های مواصلاتی گناوه به گچساران ایست و بازرسی برپا کردند.

وی افزود: مأموران هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه خودروی پژو پارس، ۲ دستگاه خودروی پراید و ۲ دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:مأموران در بازرسی از این خودرو‌ها یکهزار و ۸۷۹ متر پارچه، ۶۷۵ کیلو گردو، ۹۲۴ عدد دستکش کار، ۳ دستگاه یخچال، ۳ دستگاه ماشین لباسشویی,۲ دستگاه ماشین ظرفشویی و چهار هزار و ۷۵ قلم انواع ابزار آلات که بدون اسناد گمرکی کشف کردند.

وی عنوان کرد: ۶ متهم به همراه پرونده‌های تشکیل شده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل و خودرو‌ها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قاچاق از تهدید‌های مهم تولید و اشتغال ملی است، تصریح کرد:نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی گچساران پیش‌تر گفته بود که امسال ۳۷۹ متخلف در زمینه قاچاق کالا و ارز با کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های گچساران شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: ۹۵ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در سال جاری در این شهرستان متوقف شد.

وی با بیان اینکه میزان کالای قاچاق کشف شده در این شهرستان نسبت به مدت مشابه ۶ درصد رشد داشته گفت: ۵۹ میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال کالای قاچاق از ابتدای سال اری تاکنون در این شهرستان کشف شد.

شهرستان ۱۲۴ هزار نفری و نفت خیز گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/غ

کشف کالای قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.