مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت:ظرفیت هتل‌های آذربایجان غربی امسال به پنج هزار تخت رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی با محمود مهرورز، بازرس کل استان دیدار و گفتگو کرد.

جلیل جباری در این دیدار اظهار کرد: در یک سال اخیر در استان آذربایجان غربی ۱۲۰ طرح مرمت بنا‌های تاریخی وجود داشته و همچنین هر ساله ۲۰ تا ۳۰ عنوان سرمایه گذاری در سطح استان صورت می‌گیرد.

او افزود: امسال پیش بینی می‌شود که تعداد سفر‌های صورت گرفته به آذربایجان غربی بیشتر شود و در این راستا سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور سیاستی را مبنی بر تغییر ذائقه مسافران ایرانی از سفر به شمال کشور به غرب و شمال غرب کشور در پیش گرفته است.

این مقام مسؤول عنوان کرد: ظرفیت هتل‌های استان امسال به پنج هزار تخت رسیده و در بخش سرمایه گذاری‌های بیش از ۵۰ درصد رشد وجود داشته و همچنین در زمینه تبلیغات فیلم‌ها و کلیپ‌های مختلفی از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان تهیه شده است.

توسعه گردشگری یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است

محمودرضا مهرورز نیز در این جلسه تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که برای اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری بوده توسعه گردشگری است و باید در این زمینه اقدامات اساسی صورت بگیرد.

او ادامه داد: در حوزه اطلاع رسانی و معرفی جاذبه‌های ناشناخته کار‌های زیادی بایدکرد و این امر مستلزم شناخت مردم از جاذبه‌های گردشگری استان است که باید در این راستا باید زیرساخت‌ها را فراهم و امکانات اقاماتی را افزایش داد.

در پایان دیدار امیر سیوانی مسؤول امور حقوقی اداره کل نیز در خصوص اقدامات امور حقوقی و حقوق شهروندی اداره کل نیز توضیحاتی ارائه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.