۱۴ دستگاه خودرو به علت برداشت غیرمجاز مصالح از رودخانه در شهرستان‌های فارس توقیف شد.

موسوی فر مدیر دفتر رودخانه‌ها و سواحل شرکت سهامی آب منطقه ای فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: یک دستگاه لودر در حال برداشت غیر مجاز مصالح از حریم رودخانه جلیان از توابع فسا توقیف شد.

وی ادامه داد: یک دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون نیز در حال برداشت غیر مجاز مصالح از رودخانه خالدآباد داریون متوقف شدند.

مدیر دفتر رودخانه‌ها و سواحل شرکت سهامی آب منطقه ای فارس با اشاره به توقیف یک دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون در رودخانه سولک بابامیدان در شهرستان رستم افزود: در بخش جایدشت فیروز آباد هم از فعالیت یک دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون به علت همکاری نکردن با نیروی انتظامی جلوگیری شد.

موسوی فر تصریح کرد: یک دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون نیز که در حال برداشت غیرمجاز در رودخانه فهلیان بودند، توقیف شده و به پاسگاه انتقال داده شدند.

وی افزود: یک دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون در شهرستان مهر بخش اسیر و یک دستگاه بیل میکانیکی و یک دستگاه کامیون در روستای امام از مهر بخش اسیر به علت برداشت غیرمجاز مصالح توقیف شد.

مدیر دفتر رودخانه‌ها و سواحل شرکت سهامی آب منطقه ای فارس بیان کرد: یک دستگاه لودر در شهرستان خنج بخش سیف آباد روستای جهره به علت خاکبرداری غیر مجاز از بستر متوقف شد.

توقیف خودروهای حفاری غیرمجاز در فارس

توقیف خودروهای حفاری غیرمجاز در فارس

انتهای پیام/چ

برداشت غیرمجاز مصالح از رودخانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار