مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از مجموع ۲ هزار هکتار مساحت فاز عملیاتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بیش از ۱۸۵ هکتار زیر پوشش فضای سبز قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: در حال حاضر از مجموع دو هزار هکتار از مساحت فاز عملیاتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی بیش از ۱۸۵ هکتار از اراضی صنعتی زیر پوشش فضای سبز قرار دارد که شامل ۲۶۶ هزار اصله نهال و ۷ هکتار گلکاری و چمنکاری است.

خانپور، مساحت فضای سبز ایجاد شده در سال جاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را ۳ هکتار عنوان کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته در سال آینده نیز بیش از ۵ هکتار از این اراضی زیر پوشش فضای سبز قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: طبق قرارداد فی مابین شرکت و صاحبان سرمایه مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ۱۵ درصداز مساحت زمین واگذار شده به صاحبان صنایع و ۱۰ درصد از اراضی در اختیار شهرک‌ها و نواحی صنعتی طبق تعهدات این شرکت باید زیرپوشش فضای سبز قرار گیرد، که این مهم با همکاری و تلاش صنعتگران و سرمایه‌گذاران محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ک

کاشت ۲۶۶ هزار اصله نهال و ۷ هکتار گلکاری و چمنکاری در شهرک های صنعتی قزوین

برچسب ها: صنعت ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار