فرمانده انتظامی شهرستان خاتم توصیه‌ها و نکات ایمنی برای داشتن چهارشنبه سوری بی خطر را تشریح کرد.

توصیه‌های ایمنی پلیس برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوریبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ غلامرضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: چهارشنبه سوری یکی از سنت‌های دیرینه مردم ایران است که بارعایت نکات ایمنی وپرهیز از مواد محترقه خطرناک می‌تواند لحظات شیرین وپر خاطره برای کودکان و خانواده‌ها فراهم آورد.

سرهنگ کشوری به نوجوانان و جوانان در خصوص چهارشنبه آخر سال توصیه‌ای ارائه داد و خواستار توجه جدی خانواده‌ها و جوانان به هشدار‌های پلیسی شد.

سرهنگ کشوری اظهارداشت: شهروندان  از سوزاندن وسایل یا مواد غیر متعارف مانند کپسول گاز، لاستیک و آمپول، استفاده از مواد آتش زا نظیر بنزین، الکل، کاربیت و مانند آن جدا خودداری کنند.

فرمانده انتظامی خاتم ابراژ امیدواری کرد افزود: مردم شهرستان خاتم همچون سال‌های گذشته باداشتن تعامل و همراهی در رعایت نکات ایمنی و پرهیز از مواد محترقه خطرناک در ایام پایانی سال  شاهد چهارشنبه سوری و نوروزی شاد و توأم با آرامش داشته  باشیم.

 برگزاری مراسم و شاد  در کنار نظم، امنیت و آرامش است براین اساس پلیس با متخلفان و متجاوزان به حقوق مردم به جد برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ی

تشریح توصیه‌ها و نکات ایمنی پلیس در چهارشنبه سوری

برچسب ها: پلیس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار