مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تخلیه و بارگیری بیش از ۶۵ میلیون تن انواع کالا در یازده ما امسال در بندر شهید رجایی خبر داد.

تخلیه و بارگیری بیش از ۶۵ میلیون تن کالا در بندر شهید رجایی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، اله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت:در یازده ماه امسال  ۶۵ میلیون و ۷۹۷ هزار و ۲۵۹ تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در بزرگترین بندر تجاری ایران تخلیه و بارگیری شد.

وی افزود: از این میزان، ۴۲ میلیون و ۸۹۹ هزار و ۷۹۱ تن مربوط به کالا‌های غیرنفتی و ۲۲ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۴۶۸ تن نیز به فرآورده‌های نفتی اختصاص دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان حجم صادرات غیرنفتی از بزرگترین بندر تجاری کشور را ۳۰ میلیون و ۹۸۴ هزار و ۵۵ تن عنوان کرد و گفت: در  یازده ماه امسال واردات چهار میلیون و ۸۸۲ هزار و ۵۴۴ تن از اینگونه کالا‌ها به ثبت رسید و سه میلیون و ۷۰۴ هزار و ۵۵۶ تن، نیز ترانزیت شد.

عفیفی پور از ترانشیپ دو میلیون و ۳۲۵ هزار و ۶۳۶ تن کالای غیرنفتی از طریق بندر شهید رجایی به بنادر دیگر منطقه خبر داد و افزود: در این مدت، ۱۱۹ هزار و ۲۱۷ تن نیز کابوتاژ (حمل و نقل ساحلی) شد که در همسنجی با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

انتهای پیام/ف

افزایش ۱۰۰ درصدی کابوتاژ در بندر شهید رجایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار