محمد مهدی جوادیان زاده مدیرعامل شرکت آب منطقهای یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به راه اندازی سامانه پیشگام گفت: حوزه آب یکی از حوزههای گسترده است و معمولا با تخلفات متعددی در این بخش روبرو هستیم که نیاز به راه اندازی یک سامانه همه گیر و فراگیر بود.
وی افزود: سامانه پیشگام یا سامانه پیشنهادات و گزارش مردمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد رونمایی شد و مردم میتوانند از این پس تخلفات را گزارش کنند تا پیگیری و اقدام شود.
جوادیان زاده ادامه داد: شهروندان برای ارتباط با اپراتور میتوانند شماره ۳۱۰۷۷ را در هر کجای استان شماره گیری کرده و بلافاصله مورد تخلف را به صورت پیام ضبطی اعلام کنند.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای یزد تصریح کرد: این سامانه به شهروندان یک کد پیگیری میدهد که میتوانند بعد از رسیدگی از سوی اداره آب منطقهای این کد را اعلام کرده و نتیجه را مطلع شوند.
به گفته جوادیان زاده شکایتهای مربود به فعالیتهای شرکت آب منطقهای نیز قابل اعلام است.
انتهای پیام/ی