مانور پیشگیری از حوادث به مناسبت چهارشنبه آخر سال در یکی از مدارس بندرعباس برگزار شد.

احمد مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش هرمزگان در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: مانور پیشگیری از حوادث به مناسبت چهارشنبه آخر سال در دبیرستان آیت الله خامنه‌ای بندرعباس برگزار شد.
وی افزود: در همین راستا تیم‌های مختلف کارشناسان خبره آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر در مدرسه  آیت الله خامنه‌ای بندرعباس حاضر شدند و آموزش‌های لازم را به دانش آموزان برای پیشگیری از بروز حوادث ارائه کردند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش هرمزگان بااشاره به اینکه هر ساله شاهد حوادثی ناگوار در چهارشنبه آخر سال هستیم که بخشی از این مصدومان را دانش‌آموزان ما تشکیل می‌دهند گفت: هدف از برگزاری این مانور آگاه‌سازی دانش‌آموزان برای کاهش حوادث ناشی از رفتار‌های پر خطر در چهارشنبه آخر سال است.
احمد مهرانی گفت:علاوه بر برگزاری مانور پیشگیری، آموزش‌های ویژه‌ای با همکاری همچون آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، نیرو انتظامی در مدارس استان برگزار می‌شود.
وی افزود: در این آموزش‌ها سعی شده تا ضمن آگاه سازی دانش آموزان در برابر خطرات حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال اقدامات عملی در برابر بروز حادثه را نیز آموزش دهند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش هرمزگان گفت: این مانورتا پیش از چهارشبنه آخر سال درهمه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر


ارتقای ایمنی با آموزش پیشگیری از حوادث به دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.