نرم افزار رسیدگی به شکایات در دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدعلی قادری اردکانی مدیر دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به راه اندازی نرم افزار رسیدگی به شکایات در این دانشگاه گفت: دومین گردهمایی رابطان رسیدگی به شکایات مراکز تحت پوشش دانشگاه در سال ۹۷، با هدف سرعت بخشیدن در امر پاسخگویی به شکایات و ارتقاء سطح رضایتمندی کارکنان و مراجعان برگزار شد.

وی با ارزیابی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه ضمن ارائه عملکرد و فعالیت‌های این واحد در سال ۹۷، بر استفاده قانونی و درست از اختیارات و قدرت سازمانی و رعایت دقیق قوانین و مقررات در خدمت رسانی به مراجعان از سوی کارکنان و رابطان بازرسی دانشگاه تاکید کرد.

قادری اردکانی شفاف سازی مستندات و تلاش برای احقاق حقوق مراجعان، پرهیز از تبعیض و رعایت عدالت و انصاف در برخورد با شاکیان و متشاکیان مراجعه کننده، برخورد مناسب با مراجعان و همکاران، تقویت ارزش‌های اخلاقی، اسلامی و اجتماعی در محیط کار، توجه به درخواست‌های معقول و قانونی مراجعان و تلاش برای برآورده کردن آن، ارائه راهنمایی و اطلاعات لازم به مراجعان با هدف سهولت انجام امور آنان را از وظایف کارکنان و رابطان بازرسی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برشمرد.

مدیر دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات علوم پزشکی شیراز آشنایی با نرم افزار رسیدگی به شکایات و مرور اصول رسیدگی به شکایات را از محور‌های این گردهمایی دانست و افزود: مقرر شد نشست‌های رابطان رسیدگی به شکایات مراکز تحت پوشش دانشگاه با هدف ارتقای سطح توانمندی‌ها و به روز بودن و سرعت بخشیدن در امر پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، از سال آینده به صورت فصلی برگزار شود.

وی ادامه داد: برای افزایش سرعت و دقت نظر در امر پاسخگویی به شکایات و الکترونیکی شدن آن، نرم افزاری طراحی و راه اندازی شده که در آن تمامی فرآیند‌های ثبت، کنترل و بررسی پرونده از سوی مسئولان و رابطان رسیدگی به شکایات انجام می‌شود.

قادری اضافه کرد: یکی از دلایل منطقی شدن و بهینه شدن شکایات و رسیدگی‌ها ثبت در محل است، که برای رسیدن به این سیاست گذاری، نرم افزار پاسخگویی به شکایات می‌تواند کمک کند.

مدیر دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این گردهمایی با ارائه توضیحاتی در زمینه جایگاه رابطان، خصوصیات بازرس و آسیب‌های مربوط به یک بازرس، اظهار کرد: اصول رسیدگی به شکایات شامل اصول اخلاقی و فنی است که رابطان بازرسی مراکز تحت پوشش دانشگاه موظف به رعایت آن هستند.

وی تاکید کرد: شهروندان و کارکنان دانشگاه می‌توانند در صورت شکایت از مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با مراجعه به سایت دانشگاه و مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، فرم طرح شکایات را تکمیل کرده و مورد شکایت خود را به اداره بازرسی دانشگاه ارسال کنند.

گفتنی است، این گردهمایی با حضور حدود ۹۰ رابط بازرسی مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ت

افتتاح نرم افزار رسیدگی به شکایات در علوم پزشکی شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
كشكولي
۰۴:۲۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
واقعا باید از بعضیشیون شکایت کرد به شرط رسیدگی
Iran (Islamic Republic of)
سجادیان
۰۰:۱۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
سلام من حدود پنج سال پیش اسمم رو برا طرح مامایی نوشتم وقتی اسمم در اومد هفت ماهه باردار بودم و نتونستم برم ،اسمم اومد آخر لیست. حدود یک سال و خورده ای بعد از اون که من همچنان منتظر بودم علوم پزشکی برای من انصراف از طرح زد.وقتی علت رو پرسیدم گفتن باید از اول اسم بنویسی و هیچ دلیل قانع کننده ای نیاوردن. حالا بعد از دو سال و سه ماه که برای بار سوم منتظر طرح بود واسه بهداشت ب من زنگ زدن که اجباری برو بیمارستان وگرنه انصراف میزنیم برات. آخه این چ قانونیه! چرابا مردم این کارا رو میکنید؟! کی پاسخگوی ما هست!!!!