به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از آغاز برگزاری کارگاه آموزشی، توجیهی آداب و رفتار حرفهای مهمان نوازی در استقبال از بهار و نوروز ۹۸ به منظور توانمندسازی رانندگان تاکسیهای ویژه فرودگاه و پایانههای مسافربری شهر کرمانشاه خبرداد.
وی گفت: ویژه برنامه توانمندسازی رانندگان تاکسیهای ویژه فرودگاه و پایانههای مسافربری با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و سازمان تاکسیرانی در راستای ارتقاء فرهنگ میزبانی در طرح استقبال از بهار ۹۸ امروز در واحد آموزش و بازرسی سازمان تاکسیرانی برگزار گردید.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره آموزش و ایجاد آمادگی تاکسیرانان حوزههای مذکورو خدمات رسانی بهتر به گردشگران در ایام تعطیلات نوروز است، افزود: اولین دوره این طرح در روزهای دوشنبه (امروز ۲۰ اسفندماه)، سه شنبه (۲۱ اسفند) و با حضور کارشناس اداره کل میراث فرهنگی برگزار شد.
به گفته سلیمانی در این طرح تعداد ۲۵۰ نفر از تاکسیرانان ویژه فرودگاه و و پایانههای مسافربری مبادی ورودی شهر آموزشهای لازم را دریافت کردند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه بیان کرد: به منظور نظارت هرچه بیشتر بر ناوگان تاکسیرانی، در ستاد نوروزی اقدامات ویژهای همچون تعیین شیفت پرسنل بازرسی سازمان، نظارت بر نرخ کرایه، تعیین تلفن ۳۸۲۴۶۵۶۵ جهت رسیدگی به شکایات و بررسی انتقادات و پیشنهادات ارسالی از طرف مسافران انجام میشود.
سلیمانی از تشکیل ستاد نوروزی در این سازمان و برگزاری جلسات هماهنگی درون سازمانی و برون سازمانی در حوزههای مرتبط خبر داد و گفت: ایستگاههای ستاد نوروزی سازمان نیز در مکانهای گردشگری و پایانههای مسافربری مستقر میشوند.
انتهای پیام/ز