درخشش های پیاپی تیم های ورزشی استان کرمانشاه در لیگ برتر

تیم شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه هم توانست، جواز حضور در لیگ برتر این مسابقات را به دست آورد تا این دو تیم نیز مانند هندبال، فوتسال و بسکتبال کرمانشاه سهمی در موفقیت‌های ورزشی داشته باشند.

درخشش های پیاپی تیم های ورزشی استان کرمانشاه در لیگ برتربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  رئیس هیات شنای استان کرمانشاه در خصوص شاخص‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته در این هیات اظهار داشت: کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر شیرجه کشور و قهرمانی در لیگ دسته یک واترپلو و راهیابی به لیگ برتر شاخص‌ترین عملکرد هیات شنای استان کرمانشاه بوده است.

پیمان جاویدان بیان کرد: برای اولین بار در تاریخ شنای استان، با درخشش شیرجه روها، توانستیم در لیگ برتر شیرجه کشور، عنوان نایب قهرمانی را کسب کنیم و این در حالی بوده که برای اولین بار در لیگ دسته یک واترپلوی کشور حاضر شده بودیم.

جاویدان ادامه داد: با موفقیت تیم «هتل آپارتمان کوروش» در لیگ دسته یک واترپلو کشور، جواز حضور در مسابقات لیگ برتر این رشته را کسب کرده و در سال بعد برای اولین بار در لیگ برتر واترپلو کشور حاضر خواهیم شد.

وی با اشاره به میانگین سنی پایین ورزشکاران واترپلوی کشور، گفت: لیگ دسته یک کشور با حضور ۱۵ تیم در تهران برگزار شد و نماینده کرمانشاه با بهره‌گیری از نوجوانانی که در رده سنی ۱۴ تا ۱۶ سال قرار دارند، توانستند با درخشش در مقابل حریفان خود جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنند.

 

انتهای پیام/ز

 

 

تیم شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه جواز حضور در لیگ برتر کسب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.