حضور بیش از یک میلیون زائر در سامرا در سالروز شهادت امام هادی(ع) + فیلم

مراسم سالروز شهادت امام هادی(ع) با حضور گسترده زائران در سامرا برگزار شد.

حضور بیش از یک میلیون زائر در سامرا در سالروز شهادت امام هادی(ع) + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از یک میلیون زائر از داخل و خارج عراق با حضور در شهر مقدس سامرا، مراسم سالروز شهادت امام هادی(ع) را در میان تدابیر شدید امنیتی برگزار کردند.

با وجود شمار چشمگیر زائران، خدمت رسانی و تدابیر امنیتی مناسب به سهولت ورود و خروج زائران کمک کرد.

فرماندهی عملیات سامرا از موفقیت آمیز بودن طرح امنیتی ویژه زیارت خبر داد و افزود نیرو‌های امنیتی به همراه نیرو‌های بسیج مردمی و نیروی هوایی با تلاش بی وقفه خود و اجرای عملیات پیش گیرانه در ورودی‌های این شهر مقدس، مانع از بروز هر گونه حادثه‌ای شدند.

صد‌ها موکب حسینی نیز در داخل و خارج شهر سامرا به زائران امامین عسکریین علیهما السلام خدمت رسانی و به افزایش شمار زوار و تمایل آن‌ها برای اقامتی طولانی‌تر در این شهر کمک کردند.

برخی از زائران ترجیح دادند برای نشان دادن ولایت و محبت خود به اهل بیت سلام الله علیهم با پای پیاده خود را به سامرا برسانند.

این زیارت تنها به بزرگداشت مراسم سالروز شهادت امام هادی(ع) محدود نمی‌شود بلکه عناصر تروریستی را نیز به چالش کشاند، به ویژه تروریست‌هایی که در روز‌های اخیر تلاش کردند با افزایش فعالیت‌های جنایتکارانه خود در جای جای مناطق استان صلاح‌الدین، بر روند برگزاری این مراسم تاثیر بگذارند.


بیشتر بخوانید: سخنان رهبر انقلاب درباره امام هادی(ع) + فیلم 


انتهای پیام/
 

حضور پرشور شیعیان در مراسم سالروز شهادت امام هادی(ع) + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.