ساعات بازدید از اماکن گردشگری فارس در نوروز ۹۸ اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، همت محمدی سرپرست امور فرهنگی میراث فرهنگی فارس با اشاره به افزایش ساعات بازدید اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس در نوروز ۹۸ گفت: به منظور رفاه حال گردشگران و مسافران نوروزی ساعات بازدید از اماکن گردشگری فارس در نوروز ۹۸ افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: شروع به کار باغ عفیف آباد، موزه دفاع مقدس، موزه پارس، موزه سنگ‌های تاریخی هفت تنان و مجموعه جهانی تخت جمشید و موزه تخت جمشید از ساعت ۸ تا ۱۹، حمام وکیل از ساعت ۸ تا ۲۱ و موزه تاریخ طبیعی از ساعت ۹ تا ۲۱ برای بازدید گردشگران باز است.

محمدی ادامه داد: از ساعت ۸ تا ۲۲ در‌های موزه نارنجستان قوام، باغ جهان نما، خواجوی کرمانی، باغ دلگشا و ارگ کریم خان زند به روی بازدیدکنندگان باز بوده و باغ جهانی ارم از ۸ صبح تا ۳۰ و ۲۳ دقیقه پذیرای بازدید کنندگان است.

سرپرست امور فرهنگی میراث فرهنگی فارس اضافه کرد: آتشکده فیروزآباد، موزه بیشاپور و تنگ چوگان کازرون، مجموعه‌های جهانی پاسارگاد و مجموعه‌ های باستانی نقش رستم و نقش رجب از ۸ صبح تا ۳۰ و ۱۸ دقیقه یکسره باز است.

وی اظهار کرد: بازدید از مجموعه فرهنگی سعدی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ و مجموعه فرهنگی حافظ که پربازدید کننده‌ترین سایت گردشگری کشور محسوب می‌شود از ساعت ۸ صبح تا یک بامداد پذیرای گردشگران است.

محمدی افزود: حرم مطهر احمدی و محمدی به صورت ۲۴ ساعته در خدمتگذاری به زائران سومین حرم اهل بیت (ع) مهیا است.

گفتنی است، تماشای برنامه نور و صدای تخت جمشید ازساعت ۳۰ و ۲۰ دقیقه به جز در روز‌های بارانی امکانپذیر است و براساس مصوبه شورای عالی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور تمامی بازدید‌ها رایگان و نیم بها از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین لغو است.

انتهای پیام/ت

ساعات بازدید از اماکن گردشگری فارس در ایام نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار