رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: تیم تحقیقاتی ماهواره ظفر در حال فعالیت روی این ماهواره هستند و تا پایان بهار آماده پرتاب می‌شود.

ظفر تا پایان فصل بهار آماده می‌شودجبار علی ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فعالیت ها برای آماده سازی پرتاب ماهواره ظفر اظهار کرد: امیدواریم امسال  پرتاب ماهواره در دستور کار  قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت با اشاره به تحقیقاتی که باید روی ماهواره صورت بگیرد، گفت: حداقل ۳ ماه زمان لازم است تا تحقیقات تکمیلی روی ماهواره صورت گیرد.
 

تیم ماهواره ظفر درحال فعالیت روی این ماهواره هستند

وی بیان کرد: تیم ماهواره ظفر درحال فعالیت روی این ماهواره هستند و ظفر درحال آماده سازی است.

ذاکری ادامه داد: برای پرتاب ظفر و روی مدار قرار گرفتن آن باید تست‌های نهایی انجام شود و هنگامی به تحقیقات به پایان می‌رسند که  این تست‌ها انجام شده باشند و در این شرایط ماهواره برای پرتاب آماده می‌شود.

رئیس دانشگاه علم و صنعت با اشاره به همکاری دانشگاه و سازمان فضایی اظهار کرد: اصل کار بر عهده سازمان فضایی است البته ما هنوز ظفر را به سازمان فضایی تحویل نداده ایم و امیدواریم در سه ماهه اول سال و پس از آن که کنترل کیفی ماهواره انجام شد و مورد تایید سازمان فضایی قرار گرفت آن را برای پرتاب آماده کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار