معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از مصالحه ۸۲ درصدی مراجعات به مرکز مشاوره و مددکاری استان از آغاز امسال تاکنون خبر داد.

مصالحه ۸۲ درصدی مراجعات به مرکز مشاوره و مددکاری مازندرانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ تقدیسی لاریجانی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه هدف از پیشگیری کاهش احتمال وقوع جرم در آینده است، گفت: پیشگیری اجتماعی یک جریان دو طرفه است که هم نهاد‌های رسمی جامعه و هم مردم در آن نقش سازنده و تأثیرگذاری دارند.

وی از مصالحه ۸۲ درصدی مراجعات به مرکز مشاوره و مددکاری استان از آغاز امسال تاکنون خبر داد و افزود: تمامی مراجعان به این مرکز خود معرف بوده و از خدمات رایگان این مرکز استفاده کرده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به رویکرد فرهنگی و جامعه محوری پلیس، گفت:: پلیس در آگاهسازی عمومی و تبلیغات رسانه‌ای به منظور تغییر گرایش‌ها و رفتار‌ها در مورد جرم و خشونت گام‌های موثری را با محوریت معاونت اجتماعی برداشته است.

حجت الاسلام موسوی معاون اجتماعی و پیشگیری اداره کل دادگستری مازندران نیز گفت: مرکز مشاوره آرامش نیروی انتظامی از مراکز مشاوره موفق در حوزه حل دعاوی، اختلافات خانوادگی و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی است.

وی امنیت را از جمله ضروریات زندگی امروزه جوامع برشمرد و افزود: امروزه نظم اجتماعی با توجه به پیشرفت‌ها و تغییر و تحولاتی که صورت گرفته، با تهدیدات نوینی مواجه شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری اداره کل دادگستری مازندران با بیان اینکه مرکز مشاوره آرامش نیروی انتظامی از مراکز مشاوره موفق در حوزه حل دعاوی، اختلافات خانوادگی و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی است، گفت: نقش دستگاه‌های دولتی در پیشگیری از جرم نسبت به دهه‌های گذشته در کشور پررنگ‌تر و ملموس ترشده است.

وی با اشاره به نقش پررنگ‌تر برخی از دستگاه‌های اجرایی در پیشگیری اجتماعی، افزود: پلیس و دستگاه قضایی به عنوان دستگاه‌های هستند که ارتباط مستقیم آن‌ها باعث می‌شود تا امنیت و آسایش عمومی و حمایت از آحاد جامعه افزایش یابد.

انتهای پیام/آ

نقش سازنده مرکز مشاوره نیروی انتظامی درحل دعاوی خانوادگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.