مدیر جهادکشاورزی جرقویه سفلی گفت:: ۲۲۴ نفر از مروجان وکارشناسان مسئول پهنه‌های تولیدی سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان در دوره آموزشی مهارت افزایی شرکت کردند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن احمدی مدیر جهادکشاورزی جرقویه سفلی گفت: این دوره آموزشی آبان ماه ۹۶ در سالن اجتماعات ایستگاه تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی روستای کبوترآباد از روستا‌های بخش مرکزی شهرستان اصفهان آغاز شد و ۲۰ اسفند ۹۷ به پایان رسید.

 
وی با اشاره به برنامه‌های دوره آموزشی مهارت افزایی بیان کرد: در این طرح ۲۲۴ نفر از کارشناسان به ۷ گروه ۳۲ نفری تقسیم شدند و در مهارت‌های مختلف اعم از پرورش طیور و زنبور عسل، پرورش دام و شیلات، باغبانی، زراعت، گلخانه، مکانیزاسیون، آب و خاک، کنترل علف‌های هرز و آفات و بیماری‌های گیاهی، بصورت هفتگی از لحاظ نظری و عملی در کلاس‌های آموزشی و در مزارع کشاورزی آموزش دیدند و در این دوره بمدت ۳۴۸ ساعت آموزش عملی و ۲۴ ساعت بازدید علمی داشته اند.
 
مدیر جهادکشاورزی جرقویه سفلی افزود: در این دوره آموزشی اساتیدی از مرکز تحقیقات کشاورزی و سازمان جهادکشاورزی موضوعات مختلف آموزشی را تدریس کردند و کارشناسان کشاورزی که دوره‌های آموزشی مهارت افزایی را گذرانده اند هر کدام به عنوان مسئول پهنه‌های تولیدی در مدیریت‌ها ومراکزجهادکشاورزی فعالیت می‌کنند.
 
احمدی با اشاره به بار علمی مثبت این دوره، برگزاری آن را بی نظیر و ثمربخش تلقی و اظهار کرد: کارشناسان کشاورزی حاضر در این دوره، بعنوان سربازان خط مقدم در زمینه کشاورزی توانمندتر از کشاورزان شده اند و می‌توانند اطلاعات خود را به کشاورزان انتقال دهند.
 
مراسم اختتامیه دوره آموزشی مهارت افزایی مروجین و کارشناسان پهنه‌های تولیدی سازمان جهادکشاورزی با سخنرانی مدیر جهادکشاورزی جرقویه سفلی با موضوع موارد علمی ارائه شده در طول این دوره آموزشی برگزار شد.
 
انتهای پیام/م


اختتامیه دوره آموزشی مهارت افزایی مروجان پهنه‌های تولیدی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار