مراسم تجلیل از دست اندرکاران کاروان قرآنی انقلاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تجلیل از دست اندرکاران کاروان قرآنی انقلاب با حضور حمید شاه آبادی معاون صدا، سردار سرتیپ پور دستان ، احمد ابوالقاسمی مدیر رادیو قرآن و جمعی از جامعه قرآنی امروز (سه شنبه ۲۱ اسفند) برگزار شد.

 شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی پیرامون حرکت این کاروان در دهه فجر انقلاب گفت:از همه میزبانان گرانقدری که در شهر‌های مسیر عبور این کاروان کمک کردند، تشکر می‌کنم. خدا قوت به شخصیت‌های قرآنی این کاروان و فعالان اجرایی و عوامل انتشار رسانه‌ای این کاروان به ویژه احمد ابوالقاسمی چهره شناخته شده و قاری بین المللی و همه میزبانان که همدلانه کاروان را پذیرفتند. اقبال عموم مردم به کاروان، مسئولیت قرآنی را مضاعف می کند که امیدوارم با شکل نوین و خلاقانه‌تر ادامه یابد.

وی ادامه داد:یک سوال باید ذهن ما را به خود معطوف کند که اولین شبکه رادیویی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رادیو قرآن به مجموعه رادیویی کشور اضافه شده و رادیو قرآن دومین رادیو کشور محسوب می شود. امروز ما ۱۶ رادیو سراسری و ملی در کنار رادیو‌های استانی داریم.

وی در خصوص نگاه جمهوری اسلامی به قرآن، گفت: نگاه جمهوری اسلامی یک نگاه بلند مدت است. قرآن کتاب زندگی است، دستور العمل اداره جمهوری اسلامی برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی یک مرجع و دستور العمل جهانی است و در ذیل توجه به قرآن باید راه خود را بشناسیم.

معاون صدا بیان کرد: امروز بایدکار‌های خود را با قرآن محک بزنیم. دوستان ما امروز رادیو قرآن را به عنوان یک پایگاه برای انس با قرآن، برای بند بند زندگی معرفی کردند که این حرکت باید از انس و حال خوش از قرآن به دست آید.

شاه آبادی تصریح کرد: کاروان قرآنی انقلاب گام خوبی است و رادیو قرآن به جای اینکه خود را در استودیو محدود کند، قرآن و چهره‌های قرآنی را به سطح جامعه هدایت کرده است.

معاون صدا بیان کرد:قطعا این حرکت ارزشمندی است به ویژه در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که یک حرکت نمادین و ارزشمند بود. امروز که به لطف خداوند با موفقیت چهلمین سال انقلاب را پشت سر می‌گذاریم و درآستانه نوروز و ورود به دهه پنجم هستیم مفتخر هستیم که هزاران نفر چهره قرآنی شناخته شده در سراسر جهان را دارد. تکلیف جامعه قرآنی وقتی اضافه می‌شود که ما مطالبه عمومی مردم را در نقاط مختلف کشور روایت گری می‌کنیم. رادیو قرآن دریچه‌های جدیدی برای تعامل بیشتر با مردم و انس بیشتر با مردم را بگشاید.

انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.