بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: در نیمه دوم حریف را تحت فشار گذاشتیم، ولی متاسفانه فوتبال امروز روی بد را به ما نشان داد.

باقری: همه کار کردیم جز بردن/ روح استقلال برای برنده شدن به میدان می‌رودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشید باقری بازیکن تیم فوتبال استقلال ایران پس از دیدار مقابل تیم فوتبال العین امارات اظهار کرد: در نیمه دوم حریف را تحت فشار گذاشتیم، ولی متاسفانه فوتبال روی بد را به ما نشان داد. در نیمه دوم متحد و با برنامه بودیم و همه کار کردیم و فکر می‌کنم شایسته برد بودیم، اما بخت و اقبال با ما یار نبود.

او در مورد دیدار با الدحیل گفت: بازی قبل مقابل الدحیل برای برد به زمین مسابقه رفتیم. روح استقلال برای برنده شدن به میدان می‌رود و ما روحیه ی خود را از دست نداده ایم.  در ادامه راه دقت را چاشنی کارمان می‌کنیم و برای صعود امیدوار هستیم.

باقری در مورد شانس صعود استقلال به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما هنوز به صعود امیدوار هستیم و شانس داریم، تیم‌های ایرانی بیشتر مقابل حریفانشان در آسیا دفاعی بازی می‌کنند، اما ما نشان دادیم که می‌توانیم بهترین فوتبال را به نمایش بگذاریم. العین با این همه امکانات با تساوی خوشحال شدند. از ته دل می‌گویم برای صعود امیدوار هستیم و به این امر می‌رسیم و به خوبی برابر الهلال بازی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

 استقلال ایران ۱ - العین امارات ۱ / فرار اماراتی ها از شکست در ورزشگاه آزادی

السد قطر ۱ - پرسپولیس ایران صفر / داور تسلیم قطری ها شد برانکو یک امتیاز از دست داد

تاج: ناظمی در مورد گزینه‌های تیم ملی شوخی کرده است/ برخی از گزینه‌های ناظمی فوت کردند/ شاید هفته آینده سرمربی تیم ملی فوتبال معرفی شود


انتهای پیام/ 

صحبت های باقری بعد از تساوی مقابل العین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار