رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: کسب و کار‌ و بازار فروش محصولات کشاورزی در استان توسعه یافته است.

استان یزد از ۱۵۶ میلیارد تومان ۳ درصد کسب و کار کشاورزی را به خود اختصاص داده استسید جمال سجادی پور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به تسهیلات پیش بینی شده تولید و بخش کشاورزی گفت: ویژگی‌های برنامه اشتغال بخش کشاورزی از جمله توجه به توسعه کسب و کار‌های بخش کشاورزی در اشتغال و ارزش افزوده، توسعه و تکمیل زنجیره عرضه و ارزش محصولات کشاورزی، سرمایه گذاری در فعالیت پیشین و پسین بخش کشاورزی، توجه به طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای و تکمیلی در کنار طرح‌های ایجادی، توجه به نهادسازی بازار فروش محصولات کشاورزی و سرمایه گذاری برای ورود فناوری جدید در ساختار تولید است.

وی با بیان برنامه‌های اشتغال بخش کشاورزی و منابع مالی پیش بینی شده است، افزود: برنامه‌های پیش بینی شده اشتغال بخش کشاورزی و منابع مالی اعم از تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی بر مبنای رشته فعالیت‌های اولویت دار بخش کشاورزی و ارتقا توان تولید ملی و تثبیت اشتغال در قالب بازسازی، نوسازی و سرمایه در گردش واحد‌ها است.

سجادی پور ادامه داد: کسب و کار کشاورزی ۱۵۶ میلیاردتومان است که استان یزد ۳ درصد این مبلغ را در بر دارد و از محل اشتغال پایدار روستایی نیز ۱۰۴ میلیارد از مجموع سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال  را در بر می‌گیرد.

وی بیان کرد: ۲۶۰ میلیارد ریال کسب و کار و ۲۷۰ میلیارد ریال برای توان ملی به شهرستان‌ها اختصاص داده شده که ۲۰ درصد این مبلغ‌ها متمرکز شده و ۲ هزار و ۱۹۸ نفر اشتغال زایی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد تصریح کرد: در سامانه سیتا نیز تا کنون هزار و ۲۱۴ نفر ثبت نام کردند که به محض ابلاغ پرداختی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

افزایش  کسب و کار کشاورزی و  بازار فروش محصولات کشاورزی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.