فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ هزار و ۲۴۹ مورد تماس با سامانه ۱۹۷ برقرار شده است که این تماس‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ هزار و ۲۴۹ مورد تماس با سامانه ۱۹۷ برقرار شده است که این تماس‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از تعداد کل تماس‌های برقرار شده با این مرکز تعداد ۵۷۵ مورد از آن در حوزه راهنمایی و مشاوره بوده است.

سردار مظاهری همچنین با اشاره به اینکه میزان نارضایتی از عملکرد پلیس نیز ۲ درصد کاهش داشته است ، گفت: در حوزه قدردانی مردمی از عملکرد کارکنان پلیس استان خوشبختانه شاهد افزایش ۱۶ درصدی هستیم.

وی بیان کرد: در این مدت علاوه بر تماس‌های تلفنی تعداد ۴۲ جلسه ارتباط مردمی نیز برگزار شده و در این جلسات تعداد ۷۳۵ نفر از مردم استان خراسان شمالی و از استان‌های دیگر در این مرکز حضور پیدا کرده و مشکلات خود را از این طریق اعلام کردند.

وی با تاکید بر اینکه برقراری نظم و امنیت در جامعه و خدمت به مردم از وظایف مهم نیروی انتظامی است، گفت: پلیس در تمام مراحل ضمن اینکه کنار مردم عزیز است، همواره نیز آماده دریافت هرگونه تقدیر، انتقاد و پیشنهاد می‌باشد و امیدواریم تا بتوانیم با خدمت رسانی مطلوب به شهروندان عزیز رضایت خداوند متعال را نیز کسب کنیم.

انتهای پیام / ب 

برقراری بیش از ۱۴ هزار تماس از ابتدای سال جاری با دفتر نظارت همگانی خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.