نتایج بنچمارک گوشی هوآوی P30 پرو، پرچمدار بعدی این شرکت که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است، اطلاعات تازه‌ای از این دستگاه به ما می‌دهد.

نتایج بنچمارک پرچمدار بعدی هوآوی منتشر شد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی هوآوی P30 پرو را می‌توان پرچمدار بعدی سال نامید و تنها چند هفته تا معرفی رسمی آن زمان باقی مانده است. به تازگی نتیجه بنچمارک این تلفن همراه در فضای مجازی منتشر شده است.

در بخش آزمایش چند هسته‌ای، این پرچمدار توانسته است امتیاز خوب ۹۶۷۰ را کسب کند. نتیجه آزمایش تک هسته‌ای این دستگاه نیز مانند آزمایش قبلی بسیار خوب است. نتیجه کسب شده توسط P30 Pro عددی برابر ۳۲۵۱ بود.

این نتایج به دلیل وجود تراشه قدرتمند 980 Kirin است که با یک رم ۸ گیگابایتی همراهی می‌شود. لیست منتشر شده از اطلاعات این دستگاه وجود سیستم عامل اندروید ۹ پای را تائید می‌کند.

نتایج بنچمارک پرچمدار بعدی هوآوی منتشر شد +عکس

اگرچه Huawei P30 Pro هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، این نتایج آنچنان هم شگفت‌انگیز نیست. مسئله این است که این پرچمدار جدید با همان پردازنده‌ای ارائه شده است که Mate 20 Pro سال گذشته از آن استفاده می‌کرد. درضمن سطح عملکرد این دو دستگاه به ظاهر قابل مقایسه است.

در مقابل بقیه پرچمداران، نتایج آزمایش بنچمارک این گوشی زیاد بالا نیست. برای مثال گوشی گلکسی +S10 با پردازنده Snapdragon 855 توانسته است در بخش چند هسته‌ای ۱۱۰۰۰ و در بخش تک هسته‌ای ۳۵۰۰ امتیاز به دست آورد. نسخه دیگر این گوشی که دارای پردازنده Exynos 9820 است نیز نتیجه بخش تک هسته‌ای را به ۴۰۰۰ افزایش داده است.

آیفون XS Max نیز به لطف پردازنده A12 Bionic در بخش آزمایش چند هسته‌ای موفق به ثبت امتیاز ۱۱۰۰۰ شد. همچنین در بخش تک هسته‌ای امتیازی بین ۴۷۰۰ الی ۴۸۰۰ را کسب کرد.

در پایان باید گفت که نتایج بنچمارک معیار همه چیز نیست. امروزه هر دو بخش سخت افزار و نرم افزار نقش بسیار مهمی در عملکرد واقعی دستگاه ایفا می‌کنند.


بیشتر بخوانید: محصولات آینده اپل دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد +جزئیات


انتهای پیام/

آزمایش بنچمارک هوآوی P30 پرو

برچسب ها: فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.