مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا مازندران گفت: ۳ هزار زائر از محلات مازندران امسال به اردوی راهیان نور اعزام شدند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد عباسپور مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا مازندران گفت: از ۱۰ تا ۲۱ اسفند ماه امسال حدود  ۳ هزار زائر از محلات مختلف مازندران به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی افزود: کاروان‌ها در روز اول در اندیمشک مرقد دانیال نبی نماز مغرب و اعشاء را خوانده، در ارودگاه شهید جعفرزاده استقرار یافته و از سد عظیم کرخه که یکی ااز دستاورد‌های بسیار زیبای انقلاب اسلامی بوده بازدید کردند.

عباسپور گفت: بازدید از یادمان فتح المبین و یادمان بیت المقدس که در آن هوا فضای سپاه کربلا توان موشکی خود را به نمایش گذاشته، بازدید از بیمارستان صحرایی امام حسین از برنامه‌های روز دوم و استقرار شب در اردوگاه شهید بلباسی است.    

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه در روز سوم زائران راهیان نور به منطقه عملیاتی والفجر ۸ (اروند کنار) رفته و از یادمان شلمچه، بازدید می‌کنند، افزود: بازدید از مناطق طلائیه، هویزه و بعد حضور در یادمان شهدای هفت تپه از دیگر برنامه‌های  روز چهارم زائران است.

وی افزود: امسال این کاروان‌ها به صورت تجمعی از یادمان‌ها بازدید کرده و هر کاروان که متشکل از ۳۰ تا ۵۰ اتوبوس بوده در اختیار تیمی متشکل از ۲۰ نفر خادم از جمله مداح و راوی قرار گرفته تا برنامه‌ها به خوبی اجرا شود                                

عباسپور گفت: امسال از ظرفیت مداحان و راویان خوب مازندران در اجرای برنامه‌ها استفاده شده و برای نخستین  بار در نظر گرفتن مهد کودک در اردوی راهیان نور از جمله برنامه‌های سپاه در اردوی راهیان نور است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های محوری امسال در تاریخ ۲۸ اسفند میزبانی مازندران در جشنواره ره آٰورد سرزمین نور بوده که به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش و این برنامه با سخنرانی سردار باقرزاده و شامل آیتم‌های مختلف از جمله تجلیل از خانواده شهدا  است.

مسئول راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت: اعزام خانواده‌های شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم به صورت مستقل و منسجم در قالب ۳ اتوبوس در برنامه اردویی راهیان نور از برنامه‌های مهم امسال بوده و روز اول فروردین نیز نخستین سالگرد تدفین دو شهید گمنام در منطقه هفت تپه، از دیگر برنامه‌های اجرایی ما است.

انتهای پیام/ م

اعزام ۳ هزار مازندرانی به اردوی راهیان نور

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.