مسئول نمایندگی میراث فرهنگی نمین:

کمپین معرفی جاذبه‌های گردشگری نمین فعال می‌شود

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نمین از فعال سازی کمپین معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، منوچهر نورزاده، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نمین امروز در جلسه ستاد خدمات نوروزی شهرستان نمین تصریح کرد: به منظور معرفی قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهرستان، کمپین تبلیغاتی در فضای مجازی تشکیل می‌شود.

وی افزود: این کمپین با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و بخش خصوصی راه اندازی می‌شود و در نظر داریم با بهره گیری از ظرفیت گروه‌های مردمی قابلیت‌های گردشگری شهرستان در سطح گسترده معرفی شود.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نمین تصریح کرد: همچنین مقرر شده پیرو شرح وظایف، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، بروشور تبلیغاتی و بسته‌های اطلاع رسانی خدماتی خود را در مهلت یک هفته برای تهیه بسته منسجم اطلاع رسانی جاذبه‌های گردشگری تهیه کند.

نورزاده تاکید کرد: شهرداری نمین نیز به منظور معرفی جاذبه‌ها ایستگاه استراحت مسافران و خدمات رسانی در پارک بابونه تدارک دیده و علاوه بر دایر کردن سفره هفت سین، کمپ موقت اسکان در جنگل فندقلو دایر می‌کند.

وی به برگزاری جنگ شادی به همت اداره میراث فرهنگی نمین اشاره کرد و گفت: مقرر شده مجموعه‌های گردشگری تخفیفات ویژه پیش بینی کنند و همچنین دستگاه‌های فرهنگی نیز نسبت به فضاسازی و معرفی جاذبه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ح

کمپین تبلیغاتی در فضای مجازی تشکیل می‌شود

 

برچسب ها: گردشگری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.