رئیس کمیته ملی المپیک گفت: سال ۱۳۹۷ برای ورزش ایران در رویداد‌های مختلف درخشان بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از کمیته ملی المپیک، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی اظهار کرد: در سال ۹۷ با محوریت وزیر ورزش مثل یک خانواده کنار هم بودیم و تلاش کردیم از نفسانیات و مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنیم، باور داریم ورزش یک خانواده بزرگ است و هر خانواده یک پدر دارد که سلطانی فر است و سایر اعضای خانواده باید در کنار هم هر کدام سهمی و مشارکتی را به عهده بگیرند.

او ادامه داد: همه یک هدف مشترک داریم و برای رسیدن به این هدف همه باید نقد پذیر و دارای شفافیت در رفتار، کردار و عمل باشیم، باور داریم اخلاق هدف غایی در ورزش است و کسب مدال‌های قهرمانی بستری برای رسیدن به این هدف است. هدف متعالی ما فرهنگی و اجتماعی کردن ورزش و تصویر نشاط ملی است.

رئیس کمیته ملی المپیک افزود: سال درخشانی برای ورزش ایران در رویدادهای مختلف بود و اگر درخششی بود همه پیروز شدیم و هر جا هم ناکامی بود همه مقصر بودیم. از سلطانی فر درس گرفتم با صبر و تحمل به مسائل نگاه کنم، ما کمیته ملی المپیک را به نهادی برای تقابل با وزارت ورزش تبدیل نکردیم که خلاف اخلاق و اصول مدیریتی است و سعی کردیم یک همراه خوب باشیم. در سال ۹۸ با شعار انسجام و وفاق درونی به سمت درخشش بیشتر در رویدادهای بین المللی حرکت می‌کنیم و المپیک توکیو ۲۰۲۰ را با قدرت نشانه گرفته‌ایم.

صالحی امیری تصریح کرد: خسروی وفا و مجموعه کمیته ملی پارالمپیک همراه و هم نوا با ما حرکت کردند و باید این مجموعه بیش از پیش دیده و به آن ها توجه شود. سرمایه‌های ورزش ایران همه در این سالن جمع هستند و بابت این سرمایه‌های ملی باید شکر نعمت کنیم، درسال ٩٧ باوفاق و انسجام حداكثری ميان وزارت ورزش، كميته ملی المپيک وپارالمپيک ورزش قهرمانی ايران كارنامه درخشانی داشته است، نقدپذيری، شفافيت، اخلاق محوری را سرلوحه كارخود قرارداديم. هدف متعالی ما توسعه رويكرد فرهنگی واجتماعی در ورزش قهرمانی است و وزير ورزش و تيم مديريتی ايشان نقش بسيارموثری در اين موفقيت‌ها داشتند.


بیشتر بخوانید:

صالحی‌امیری: پیشکسوتان ریشه درخت سبز ورزش ایران هستند

نشست صمیمی پیشکسوتان ورزش با مسئولان ورزش/ افشارزاده: دیگر به استقلال برنمی‌گردم

حضور صالحی‌امیری و سلطانی‌فر در موزه کمیته ملی المپیک


اظهارات صالحی امیری در نشست روسای فدراسیون‌های ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار