نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گذشت زمان نه تنها ارزش‌های دفاع مقدس و مدافعان حرم را کهنه نمی‌کند، بلکه سبب رویش آن در گذر زمان هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در یادواره ۲۳۹ شهید طلبه و روحانی خوزستان در مسجد اعظم اهواز برپایی آیین‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با تجلیل از شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، شهدا را نشانه زنده بودن ارزش‌ها عنوان کرد و گفت: ارزش‌های الهی دوران دفاع مقدس و مدافع حرم اهلبیت (ع) نه تنها با گذشت زمان کهنه نمی‌شود، بلکه شاهد رویش‌های آن در جامعه هستیم.

وی بیان داشت: وجود جوانان با اخلاص و روحیه شهادت طلبی در جامعه ما گواه این مطلب است که راه پرافتخار شهدا کور شدنی نیست و گذشت زمان نمی‌تواند خدشه‌ای بر عظمت شهدا و راهی را که انتخاب کرده اند وارد کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی در ادامه افزود: اگر ۱۰۰ سال بگذرد دفاع مقدس زنده است؛ حرکت کاروان‌های راهیان نور از ایران و بسیاری از کشور‌های جهان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس دلیل دیگری بر زنده بودن شهدا و راه پرافتخار آنان است.

این مقام مسئول با تجلیل از شهدای روحانی و طلبه کشور و خوزستان که در جریان ۸ سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اعل بیت (ع)، که همواره در صف مقدم نبرد با دشمن بوده اند اظهار داشت: اگر این جان فشانی‌ها و ایثارگری‌ها نبود دشمن به اهداف خود می‌رسید.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز ماهیت دفاع تغییر کرده و دشمن در جبهه‌های نرم و فرهنگی در حال نبرد با ما است تصریح کرد: حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مدارس ما در نوک این دفاع هستند.

حجت الاسلام حاجی صادقی خطاب به دشمن و جبهه استکبار که با همه توان وارد نبرد نرم با اسلام و امت اسلامی شده اذعان داشت: ما سر و دست می‌دهیم، ولی دین خود را نمی‌دهیم، همانگونه که امام حسین (ع) و یاران آن حضرت خود را فدا کردند، ولی اسلام را زنده نگه داشتند.

وی در تجلیل از شهدا گفت: شهید نه فقط زنده است بلکه حیات طیبه است و نقش احیاگری دارد و مدام به جامه حیات می‌بخشد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استناد به آیات الهی و روایات رسیده از امامان معصوم (ع) بیان داشت: شهدا ناکام نیستند، بلکه به کامیابی الهی رسیده اند. ما به برکت خون شهدا زنده هستیم از این رو ما مدیون شهدا و خانواده‌های معظم آنان هستیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی در ادامه به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و ورود به دهه پنجم حیات انقلاب اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی فراز و نشیب داشته، ولی هیچگاه عقبگرد یا توقف نداشته است.

مبارزه با استکبار جهانی با خدمت به مردم

وی در این آیین که جمعی زیادی از طلاب و روحانیان حوزه‌های علمیه خوزستان و قشر‌های مختلف مردم، خانواده‌های شهدا و امام جمعه موقت اهواز حضور داشتند اظهار کرد: خدمت به مردم و این ملت عزیز عین مبارزه با استکبار جهانی است.

حجت الاسلام حاجی صادقی در ادامه بر رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم با استفاده از ظرفیت‌های عظیم داخلی تاکید کرد و افزود:اگر از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم می‌توانیم بسیاری از مشکلات کشور در بخش اشتغال را حل کنیم.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: سپاه پاسداران ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.