مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱ هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه ویژه ایام نوروز شامل ۱۰ هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه رادیویی و ۱۱ هزار دقیقه برنامه تلویزیونی از شبکه استانی هامون پخش خواهد شد.

۲۱ هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه در ایام نوروز پخش خواهد شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمود دولت کردستانی مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان  در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ۴۲۰ دقیقه برنامه رادیو و تلویزیون ویژه تحویل سال اجرا می‌شود که برنامه رادیویی «سال نو سلام» به مدت ۱۸۰ دقیقه و برنامه تلویزیونی «چهل بهار» به مدت ۲۴۰ دقیقه به صورت زنده با رویکرد شادی و نشاط در زمان تحویل سال اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه تلویزیونی چهل بهار در ۱۵ برنامه ۷۵ دقیقه‌ای و با حضور مهمانان کشوری در حوزه سیستان انجام می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ۱۷ برنامه رادیویی ۹۰ دقیقه‌ای در ایام تعطیل در دو نوبت صبح و عصر پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: پنج برنامه رادیویی و ۶ برنامه تلویزیونی با رویکرد عید نوروز در طول ایام نوروز پخش می‌شود.

کردستانی افزود: همچنین ۱۴ برنامه تامینی در ۶ هزار و ۹۰۰ دقیقه از دیگر برنامه‌های برگزار شده در ایام نوروز است.

وی ادامه داد: برقراری ارتباط زنده با شبکه‌های شما و سراسری با هدف ترویج فرهنگ قومی و فرهنگی مردم این سرزمین، برنامه‌های هشداری ویژه سفر، اکران ۱۶ فیلم سینمایی و ۲ سریال و سایر برنامه‌ها در ایام نوروز از شبکه استانی هامون پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان در خصوص مستند «چهل سند» نیز مطالبی عنوان کرد و افزود: این ایده به نام این استان ثبت شده است.

وی اظهار داشت: این گونه برنامه‌ها نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمن در ناامید کردن مردم دارد.

انتهای پیام/ع

۲۱ هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه در ایام نوروز پخش خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار