در مراسمی از طرح آبخیزداری و کنترل سیلاب شهر پرندک بهره برداری شد.

افتتاح طرح آبخیزداری و کنترل سیلاب شهر پرندکبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛در مراسمی با حضور نماینده مردم ساوه وزرندیه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل منابع طبیعی استان مرکزی پروژه آبخیزداری و کنترل سیلاب شهر پرندک و طرح جمع آوری نزولات آسمانی در ۱۵۰ هکتار افتتاح شد.

منصوری نماینده مردم شهر‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی حاشیه افتتاح این طرح‌ها   در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: با حضور مدیرکل منابع طبیعی استان مرکزی در ضلع شمالی شهرپرندک و شهر زاویه که در طرح‌های آبخیز داری به بهره برداری رسید.

منصوری افزود: این طرح‌ها میتواند در جلوگیری از سیلاب هائی که باعث خرابی راه آهن می‌شد همیشه و با ورود سیل به شهر پرندک همراه بود و برای نجات آثار طبیعی خیلی موثر است.

وی اضافه کرد: مخزن جمع آوری نزولات آسمانی با ظرفیت ۳۶۰ هزار متر مکعب گنجایش و حدود ۵۲۰ متر توسط پرسنل منابع طبیعی استان مرکزی با اعتبارات منابع آبخیز داری انجام شده و میتواند در زمان سیلاب موجب حفظ آب شود.

نماینده مردم شهر‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پروژه‌های شهر زاویه و خرقان را بعنوان نمادین افتتاح کردیم و وظیفه ما کمک به منابع طبیعی هست و امیدواریم این پروژه‌های حفظ منابع طبیعی و حفظ آب نقطه عطفی باشد تا در جهت حفظ منابع طبیعی کوشا باشیم.

انتهای پیام / ج

در مراسمی از طرح آبخیزداری و کنترل سیلاب شهر پرندک بهره برداری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.