نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: آموزه‌های قرآن و سیره عملی پیامبران باید در جهت تربیت انسان‌های مؤمن عملیاتی شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) با تشریح رسالت روحانیت برای اجرایی کردن این بیانیه گفت: تربیت دیدگاه‌های مؤمنانه و انسان‌های مؤمن، باورمند و مذهبی مهم‌ترین تکلیف روحانیت و حوزه علمیه در این راستا است.
 
وی افزود: انسان‌های مؤمن، باورمند و با ایمان می‌توانند همچون کوهی مقاوم در برابر دشمنان این مرز و بوم بایستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی عرصه عملیاتی کردن امید‌های قرآنی است اضافه کرد: عرصه جمهوری اسلامی عرصه حقانیت و راه ائمه اطهار (ع) است.
 
نکونام با بیان اینکه دشمن برای اجرایی شدن نقشه‌های طراحی شده طی سال‌جاری علیه ایران و اجرایی شدن آن در سال ۱۳۹۸ برنامه ریزی دقیقی دارد ادامه داد: سال آینده سال اجرای نقشه‌های دشمن با روی آوردن به انواع فتنه‌ها است، زیرا مسائل اقتصادی و انتخابات را پیش رو داریم.

وی با اشاره به اینکه نظام‌سازی در دوره‌های قبل انجام شده و اکنون جامعه‌سازی را در گام دوم آغاز کرده‌ایم افزود: متأسفانه انسان‌های غیرباورمندی بودند که در این سال‌ها اجازه ندادند دولت اسلامی آنگونه که باید حرکت کند، اما انقلاب همچنان ایستاده است و کار می‌کند.
 
نکونام با اشاره به ظرفیت بالای کشور برای تحقق بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در طی عمر چهل ساله انقلاب علی‌رغم کم‌کار‌ی‌ها از سوی برخی افراد، دستاورد‌ها بسیار درخشان هستند و می‌توان با اتکا به نیروی عظیم جوانان که رهبری نیز به آن تأکید دارند، آینده امیدبخش و روشنی را رقم زد.
 
گفتنی است؛ همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون و سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری و با حضور جمعی از اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه استان در شهرکرد برگزار شد.
 
در پایان این همایش از تعدادی از طلاب، روحانیون بسیجی و ایثارگران استان تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/ز

نظام جمهوری اسلامی عرصه عملیاتی کردن امید‌های قرآنی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.