رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: محدودیت‌های ترافیکی پنجشنبه و جمعه آخر سال در استان اعمال می شود.

محدودیت‌ های ترافیکی پنجشنبه و جمعه آخر سال در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهور استان همدان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز پنج شنبه و جمعه آخر سال، گفت: با توجه به حضور شهروندان در گلزارهای شهدا و زیارت اهل قبور برابر سنت دیرینه پلیس راهور استان در راستای پیشگیری از ایجاد گره‌های ترافیکی و وقوع تصادفات احتمالی نسبت به اجرای طرح ترافیکی ویژه اقدام کرده است.

وی گفت: بر این اساس ورودی تمام خودروها از سمت بلوار آیت الله موسوی به سمت بلوار بهشت است و سایر ورودی‌ها در بلوار بهشت مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان همدان با اشاره به اینکه  مسیر خروجی از سمت انتهای باغ بهشت به سمت میدان امام حسن (ع) است، گفت: مسیر داخل باغ بهشت نیز یک طرفه و از سمت ورودی باغ بهشت به سمت انتهای آن است و مسیر زیر پل تقاطع بهشت بسته و مسدود خواهد بود و امکان گردش به چپ وجود ندارد.

فکری با بیان اینکه شهروندانی که قصد تردد به سمت میدان رسالت و پیشاهنگی را دارند باید مسیر خود را به سمت میدان امام حسین (ع) ادامه و از آنجا از مسیرهای جایگزین استفاده کنند، گفت: تردد کامیون‌ها و تریلرها به جز مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ امروز پنج شنبه تا ساعت ۱۹ امروز و از ساعت ۸ تا ۱۳ روز جمعه از بلوار یادگار امام (ره) به سمت تقاطع بابک، میدان عاشورا به سمت میدان امام حسین (ع)، میدان امام حسین (ع) به سمت میدان امام حسن (ع) و جاده ملایر ممنوع است.

وی بیان کرد: در داخل محوطه باغ بهشت پارکینگ مناسبی برای توقف وسایل نقلیه وجود دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود از وسایل نقلیه عمومی پیش بینی شده استفاده کنند و در صورت استفاده از وسایل نقلیه شخصی، وسیله نقلیه خود را در پارکینگ‌ها متوقف کرده و با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ب

محدودیت‌های ترافیکی پنجشنبه و جمعه آخر سال در همدان اعمال می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار