۳۵ پروژه گازرسانی در روستا‌های اصلاندوز به بهره برداری رسید

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: همزمان با روز‌های پایانی سال ۱۳۹۷ پروژه‌های گازرسانی به ۳۵ روستای شهرستان اصلاندوز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدایی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در آیین افتتاح پروژه‌های گازرسانی در روستا‌های اصلاندوز افزود: پروژه‌های گازرسانی به قشلاقات و ۳۵ روستای شهرستان اصلاندوز و همچنین محور صنعتی پایاب سد خدا آفرین به بهره برداری رسید.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام شهداء افزود: پروژه گازرسانی به این روستا‌ها در قالب ۱۲۲ کیلومتر شبکه گذاری و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که قریب به ۸۸۰ خانوار روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه توسعه گازرسانی در سال‌های اخیر از دستاورد‌های دولت تدبیر و امید می‌باشد تصریح کرد: اعتبارات هزینه شده به منظور گازرسانی به این روستا‌ها و محور صنعتی پایاب سد خدا آفرین از منابع داخلی تأمین شده است.

خدایی گفت: افتتاح پروژه‌های گازرسانی به این روستا‌ها و قشلاقات در جهت خدمت به مردم و حفاظت از محیط زیست می‌باشد و امیدواریم همه‌ی مشترکین گاز طبیعی با رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه، شکرگزار این نعمت الهی باشند.

انتهای پیام/ح

افتتاح پروژه‌های گازرسانی در شهرستان اصلاندوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.