توزیع ۹۰ تن مرغ برای ایام نوروز در همدان / قیمت گوشت مرغ افزایش نمی یابد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از توزیع ۹۰ تن مرغ شب عید در طی ۲ روز گذشته خبر داد.،

توزیع ۹۰ تن مرغ برای ایام نوروز در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمید رضا متین رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه طی دو روز گذشته حدود ۹۰ تن مرغ در شهرستان همدان در بین مردم توزیع شده،گفت: مصرف روزانه مرغ درهمدان ۶۵ تا۸۰ تن است که این مقدار در روز‌های عید نوروز به ۸۵ تا ۱۰۰ تن در روز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه  هم اکنون ۵۳ مرکز توزیع مرغ در همدان فعالیت می کنندادامه داد: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در همدان ۱۲۵ هزار ریال تعیین شده است و این قیمت تا ۱۵ فروردین سال آینده افزایش نمی یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت استان همدان با اشاره به اینکه یک هزار و ۳۰۰ تن پرتقال برای عرضه در نوروز ۹۸ ذخیره شده است ادامه داد: ۶۷۰ تن سیب نیز تهیه و از روز دوشنبه هفته آینده در استان همدان توزیع می‌شود.

متین گفت: تمام میوه‌های ذخیره سازی شده تولید داخل کشور است و قیمت عرضه آن روز یکشنبه هفته آینده اعلام می‌شود.

توزیع ۳ هزار و ۶۵۰ تن برنج در استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان درباره توزیع برنج هم  گفت: در سه ماه گذشته ۳ هزار و ۶۵۰ تن برنج در دو درجه «A» و «B» توزیع شده است.

وی با بیان اینکه «فروشگاه ۷» نیز ۷۰۰ تن برنج خارج از سهمیه استان زیر نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت توزیع کرد افزود: برنج درجه «A» به قیمت ۵ هزار و ۷۰۰ تومان و درجه «B» به قیمت ۴ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه می‌شود.

متین خاطرنشان کرد: یکشنبه هفته آینده نیز ۵۰۰ تن برنج وارد استان می‌‎شود که به نظر نیاز به توزیع آن نیست و پس از عید وارد بازار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت در بازار به طورت مستمر اعمال می‌شود افزود: اکثر واحدهای صنفی برچسب قیمت بر روی کالاهای خود نصب کردند و مردم می‌دانند که هر محصول چه قیمتی دارد.

متین با بیان اینکه میزان بازرس‌ها در همدان از ۱۹ نفر به ۴۵ نفر رسیده است تصریح کرد:‌ از بسیج اصناف،‌ اتاق اصناف و شهرستان‌ها نیرو اضافه کردیم.

وی ادامه داد:‌ استان همدان در کشور موفق شده که رتبه نخست ساماندهی و نظارت بر انبارها را در کشور به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/ج

توزیع گوشت مرغ در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.