جلسه شورای فرهنگی شهرستان با حضور امام جمعه، معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان در سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، این جلسه با موضوع بررسی حاشیه نشینی و مسائل موجود در مناطق حاشیه نشینی برگزار شد، ظهیریان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با بیان این موضوع که حاشیه نشینی در ۱۱ منطقه شهرستان هست، تاکید کرد که برنامه‌های مسئولین و مراسمات در این مناطق برگزار شود و مشارکت این طیف از جامعه را داشته باشیم.

نماینده شهرداری هم آمار و ارقامی از تعداد ساکنین در حاشیه شهر و اماکن غیر قانونی بیان کردند و آن را ۶۰ هزار نفر برشمردند.

تاکید و ضرورت بر اهمیت رسیدگی به حاشیه نشینی، کشیدن سمت و سوی عمرانی و توسعه به این مناطق، گسترش برنامه‌های آیینی و ملی و محلی و شرکت در آن از سوی مسئولین شهرستان و همچنین توسعه تفکر اسلامی و توجه امامان جماعات در مساجد و انتقال مطالب دینی و فرهنگی به مردم از جمله مسائل مهمی بودند که در این جلسه مطرح گردید.

در پایان همچنین به چهارشنبه آخر سال هم اشاره‌ای داشتند و فرمانده نیروی انتظامی از کاهش تقاضا برای مواد محترقه نسبت به سال گذشته خبر داد و بیان کردند که نباید برپایی این مراسم با فرهنگ نادرست غربی آمیخته گردد و مردم نسبت به موارد ایمنی و امنیتی در این مسئله هوشیار عمل کنند.

انتهای پیام / س خ

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.