معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه از تامین یک هزار و ۶۰۰ تن میوه شب عید در استان خبر داد و گفت: این میزان میوه از ۲۵ اسفند در سطح استان آغاز می‌شود.

آغاز توزیع یک هزار و ۶۰۰ تن میوه شب عید از ۲۵ اسفند ماهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه  گفت:  یک هزار تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب اکنون در استان موجود است و کار توزیع آن در سطح استان از روز ۲۵ اسفند آغاز می‌شود.

به گفته او ۳۰۰ تن گوشت منجمد و ۲۰۰ تن مرغ منجمد نیز در استان برای توزیع موجود و روانه بازار مصرف می‌شود و  به دنبال تامین گوشت گرم مرغ نیز برای تعادل بخشی به بازار هستیم.

وی به توزیع شکر در استان نیز اشاره کرد و گفت: ۲ هزار تن شکر تاکنون توزیع شده و سه هزار تن دیگر نیز توزیع می‌شود همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند که این اقلام خوراکی به دست قشر ضعیف برسد.

حاتمی افزود: با توجه به وضع معیشتی مردم و لزوم ایجاد انگیزه و افزایش قدرت خرید مردم در ایام پایانی سال از تمام ظرفیت‌های موجود از قبیل: تامین و توزیع نهاده‌های دارای یارانه و همکاری با تولیدکنندگان، بازرگانان و عاملین توزیع کالا‌های اساسی تنظیم بازار در اسرع وقت اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

انتهای   پیام/ز

 

۲ هزار تن شکر تاکنون توزیع شده است

برچسب ها: نوروز 98 ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.