فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: پلیس با تمهیدات ترافیکی، امنیتی و انتظامی در ایام نوروز در آماده باش کامل خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار محمودی فرمانده انتظامی استان در جمع خبرنگاران گفت: پلیس استان در ایام نوروز با تمهیدات ترافیکی، امنیتی و انتظامی به صورت صد درصد آماده است و واحد‌های گشتی و انتظامی و واحد‌های محسوس و نامحسوس در شیفت‌های مختلف برای ایجاد امنیت حضور خواهند داشت.

سردار محمودی با اشاره به چهارشنبه آخر سال افزود: کسانی که در این شب با ایجاد سر و صدا‌های بی مورد، ایجاد آتش در محله‌ها و معابر و همچنین راه انداختن دور دور‌های بی مورد برای دیگران سلب آسایش کنند، دستگیر خواهند شد.

به گفته وی، این افراد تا پایان نوروز در بازداشت خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان گفت: همچنین واحد‌های صنفی که مواد محترقه توزیع کنند، پلمب و متصدی آن دستگیر می‌شود.

سردار محمودی در ادامه از آغاز رزمایش ترافیکی در استان از ۲۵ اسفند ماه خبر داد و افزود : واحد‌های گشتی پلیس درون شهری و راهور در همه معابر حضور خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای در استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۸۰ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده است که در این زمینه شاهد کاهش ۸ درصدی فوتی‌ها و همچنین ۱۰ درصدی مجروحان هستیم.

به گفته سردار محمودی، از ابتدای امسال ۶۷۴ هزار و ۴۳۲ تماس با سامانه ۱۱۰ گرفته شده است که ۷۴ درصد از این تماس‌ها عملیاتی شده اند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه به جرائم سایبری در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال ۲۸۰ مورد جرائم سایبری دراستان رخ داده است که در این زمینه ۳۱۷ نفر دستگیر شده اند.

انتها یپیام/ک

نشست خبری فرمانده انتظامی استان  قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار