رئيس پليس راه استان مرکزی از اجراي محدوديت هاي ترافيكي نوروزی خبر داد

اجرای محدوديت هاي ترافيكي نوروزی از 25 اسفند در استان مركزي

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: از روز شنبه بیستم و پنجم اسفند ماه تا پایان روز شنبه هفدهم فروردین در برخی از محور‌های مواصلاتی ممنوعیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

کهریزی اضافه کرد: این محدودیت با توجه به افزایش تردد و حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز به منظور ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه اجرایی می‌شود. در این طرح عبور و مرور انواع موتورسیکلت در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها و سایر محور‌هایی که ضرورت ایجاب کند، ممنوع است.

وی تصریح کرد: در تمامی محور‌های برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند. همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ سیزدهم فروردین ماه در کلیه محور‌های برون شهری ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: ورود و تردد کلیه خودرو‌های ترانزیت مواد سوختی در شهر از ساعت هفت صبح روز شنبه بیست و پنجم فرودین تا ساعت ۷ صبح روز یک شنبه هجدهم فروردین ماه ممنوع است و خودرو‌های مذکور در سایر ایام طرح نوروز سال ۱۳۹۸ صرفا در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل‌های ایمن بین راهی خواهند بود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان گفت: تردد انواع تریلر و کامیون محور‌های قدیم ساوه - همدان، قدیم ساوه – سلفچگان و بالعکس از ساعت ۷ صبح بیست و هشتم اسفندماه تا ساعت ۲۴ یکم فروردین ماه، از ساعت ۷ صبح چهارم فروردین تا ساعت ۲۴ پنجم فروردین، از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز یازدهم فروردین، از ساعت ۱۲ چهاردهم فروردین ماه تا ساعت ۲۴ روز شانزدهم فروردین ماه ممنوع است.

ایرج کهریزی اضافه کرد: در محور‌های اراک – قم، جاده قدیم تهران – قم و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۱۲ الی ۲۴ تاریخ‌های بیست و هشتم و بیست و نهم اسفندماه و چهارم، چهاردهم و شانزدهم فروردین ماه ممنوع است.

او تصریح کرد: در صورت نیاز به اعمال محدودیت‌های پیش بینی نشده در محور‌های تحت پوشش استان به منظور کنترل و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه، بصورت مقطعی و منطقه‌ای با در نظر گرفتن فرصت کافی برای اطلاع رسانی تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/ی

محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان مرکزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار