دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: آمریکایی‌ها نه تنها به به ایران باز نخواهند گشت، بلکه قدرت انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها را از غرب آسیا بیرون می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی در یادواره «یادیاران» ویژه گرامیداشت خاطره فداکاری‌های ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان دشتستان که در برازجان برگزار شد، افزود: آمریکایی‌ها می‌خواهند برگردند ایران و می‌گویند ایران از آن ماست؛ اما آیا ملت ایران اجازه می‌دهد آن‌ها برگردند؟

وی بیان کرد: استکبار جهانی دشمن اسلام ناب و ایران اسلامی است و می‌خواهد با جنگ اقتصادی و عملیات روانی، ملت ایران را تسلیم اراده سیاسی خودش کند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران استان بوشهر به‌ویژه شهرستان دشتستان در هشت سال دفاع مقدس گفت: درود خدا بر همسران و خانواده‌های شهدا و ایثارگران که زحمت کشیدند و کشور به اینجا رسید و حالا گام دوم مسیر انقلاب با جوانان است.

سردار رحیم صفوی تصریح کرد: صحنه‌های مبارزه و دفاع مقدس هم اکنون به شکل دیگری ادامه دارد.

وی گفت: آمریکایی‌ها نادانند، زیرا راهبردشان ظلم، آدم کشی و زور است؛ ببینید چقدر انسان در افغانستان و سوریه و عراق و یمن کشتند؛ این‌ها همه ظلم است.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: وجود ۶۷۰ شهید از جمله شهدای فرهنگی مانند شهید صادق گنجی سفیر فرهنگی ایران که در پاکستان به دست وهابیون به شهادت رسید، تقدیم پنج شهید از خانواده حسینی مقدم و مبارزه مردم دشتستان با استعمارگران انگلیس، همه این‌ها نشان افتخار مردم این شهرستان است.

انتهای پیام/ک

دشمن می‌خواهد با جنگ اقتصادی و عملیات روانی، ملت ایران را تسلیم اراده سیاسی خود کند

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.