معاون سازمان پدافند غیرعامل گفت:دشمنان نظام فهمیده‌اند که با عملیات نظامی نمی‌توان نظام اسلامی را نابود کنند به همین خاطر هر روز به دنبال نقشه‌های دیگر از جمله جنگ اقتصادی و فرهنگی هستند تا نظام را براندازی کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار غلامعلی حیدری معاون سازمان پدافند غیرعامل امروز در سی و ششمین یادواره سرداران و یک‌صد شهید شهر ونک سمیرم اظهار کرد: در جنگ هشت سال دفاع مقدس به جرم دفاع از اسلام و دفاع از مظلومین و انقلاب اسلامی علیه کشور ائتلاف بین‌المللی تشکیل دادند که با دلاوری مردم و ایثار شهدا ائتلاف دشمن در هشت سال دفاع مقدس بی‌نتیجه ماند.

معاون سازمان پدافند غیرعامل بیان کرد: ۸۰ کشور کوچک و بزرگ در جنگ هشت‌ساله مقابل ایران ایستاده بودند و کشور عراق را با پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی حمایت می‌کردند، ولی موفق نشدند حتی یک متر از خاک ایران را اشغال کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی با جنگ ترور شخصیت‌های نظامی و تجزیه ایران به هدف خود نرسیده‌اند و در حال حاضر تحریم اقتصادی را پیشه کردند.

حیدری اظهار داشت: امروز دلار و تبلیغات رسانه‌ای ابزار جنگ اقتصادی شده و با راه‌اندازی ۳۰۰ شبکه فارسی زبان دشمن درصدد است که اقتصاد ایران را مختل کند.

معاون سازمان پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: دشمنان نظام فهمیده‌اند که با عملیات نظامی نمی‌توان نظام اسلامی را نابود کنند به همین خاطر هر روز به دنبال نقشه‌های دیگر از جمله جنگ اقتصادی و فرهنگی هستند تا نظام را براندازی کنند.

وی گفت: ملت شهیدپرور ایران همان‌گونه که در دفاع مقدس و تقدیم شهدا و تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی به خصوص حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۷ علی‌رغم وجود مشکلات فراوان نشان دادند که همیشه پشتیبان نظام و ولایت‌فقیه بوده و هستند و دشمنان را دوباره مأیوس کردند.

حیدری بیان کرد: هدف و پیام شهدا حفظ انسجام نگاه درونی و تکیه بر سرمایه‌های داخلی اتحاد و همدلی بود که امروزه در برنامه‌های و مراسم بزرگداشت و یادواره شهدا باید زنده نگه داشته شود.

معاون سازمان پدافند غیرعامل تأکید کرد: حضور و پشتیبانی مردم در تمام صحنه‌های انقلاب پرشور بوده و این خود از ابتدای پیروزی تاکنون باعث شکست دشمن شده و مسؤولان هم وظیفه‌ای در برابر مردم دارند که آن خدمت جهادی به مردم است. 

 
انتهای پیام/م 
 

۳۰۰ شبکه فارسی زبان درصدد ضربه به نظام اقتصادی کشور هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
بله درست می گویید و به همین علت باید درس دشمن شناسی(با محتوای پویا و به روز) به دروس دبستان و دبیرستان اضافه شود و بعضی از دروسی که یادگیری آن الویت پایینی دارد حذف شده یا حجم آن کاهش یابد تا نسل نوجوان و جوان ایرانی بتواند رفتار دشمن را تحلیل کند