کلنگ ‎ گاوداری ۶۰۰۰ هزار رأسی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زمین زده شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، کلنگ گاوداری ۶۰۰۰ هزار رأسی با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید موسی خادمی استاندار لرستان و جمعی از مسئولین استان و شهرستان به زمین زده شد.

شروع پروژه اواخر سال ۹۳ بوده که در زمینی به مساحت ۵۳ هکتار احداث می‎شود.

ظرفیت این گاوداری ۶۰۰۰ رأس است که زمینه اشتغال را برای افراد جویای کار ۲۵۰ نفر به طور مستقیم و ۱۵۰۰ نفر به طور مستقیم فراهم می‎کند.

میزان اعتبارات این پروژه ۱۱۰ میلیارد تومان است که آورده سرمایه‌گذار ۵۵ میلیارد برآورده شده ۱۵ میلیارد از محل اشتغال پایدار روستایی معرفی شده‎اند و تقاضای سرمایه گذار ۵۵ میلیارد تومان است.

نماینده مردم سلسه و دلفان در مجلس: عملیات اجرایی پروژه گاوداری ۶ هزار راسی هرچه زودتر آغاز شود

رستمیان نماینده مردم سلسه و دلفان در مجلس با اشاره به عملیات اجرایی پروژه گاوداری ۶ هزار راسی افزود: این پروژه بعد از تعطیلات روند اجرایی آن در پیش گرفته شود به طوری‎که خواب سه ساله این پروژه جبران شود.

وی تصریح کرد: امید می‎رود سال آینده دستاورد‌هایی که امروز به دست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زمین زده می‎شود را مردم مشاهده کنند.

نماینده مردم سلسه و دلفان در مجلس خاطرنشان کرد: سه سال پیش کلنگ این پروژه به زمین زده شد، اما به دلیل مشکلاتی عملیات اجرایی آن آغاز نشد.

انتهای پیام/د

کلنگ‎ گاوداری ۶۰۰۰ هزار رأسی در دلفان به زمین زده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.