۱۶ پروژه عمرانی در شهر چترود با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال با حضور دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افتتاح و کلنگ زنی شد.

افتتاح ۱۶ پروژه عمرانی در شهر چترودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در سفر یک روزه دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر بصیری معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، فرماندار کرمان و جمعی از مدیران ارشد شهرستان کرمان به بخش چترود و روستا‌های آن، پروژه‌های عمرانی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شدند.

وی در تشریح این افتتاحیه‌ها به بهره برداری از کانال انتقال آب کشاورزی روستای سراسیاب اشاره داشت و گفت: این پروژه به طول ۱۶۰۰ متر و با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان برای بهره مندی ۴۰۰ کشاورز اجرا شده است.

وی همچنین به افتتاح سالن ورزشی روستای هوتک با اعتبار یک میلیارد تومان اشاره داشت و افزود: پروژه سنگ فرش روستای بُندر به متراژ ۱۶۰۰ مترمربع با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: طرح‌های آسفالت مشارکتی دهیاری و بنیاد مسکن روستای بُندر به طول ۳۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان و روستای رحیم آباد به طول ۱۷ هزار مترمربع و با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی به افتتاح پروژه‌های گازرسانی به روستای همقاوند، بُندر و پای سیب با متراژ ۱۳ هزار متر شبکه اصلی گاز پلی اتیلن پرداخت و تصریح کرد: این پروژه‌ها با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان افتتاح شد که ۳۰۰ خانوار از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

پوابراهیمی گفت: پروژه گازرسانی به روستای بی بی حیات به طول ۳۸ کیلومتر شبکه اصلی پلی اتیلن و ۱۷ کیلومتر شبکه فولادی با نصب یک ایستگاه تقلیل فشار گاز و یک دستگاه حفاظت از زنگ با اعتبار ۱۲.۵ میلیارد تومان کلنگ زنی شد که تا شش ماه آینده بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: همچنین امروز در روستای بی بی حیات دو مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای افتتاح شدند.

همچنین امروز با حضور پورابراهیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، فرماندار کرمان و دیگر مسوولان با حضور در شهر زنگی آباد از توابع بخش مرکزی کرمان از طرح پایش تصویری این شهر بهره برداری شد.

انتهای پیام/ح

افتتاح پروژه های عمرانی درچترود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار