رئیس پلیس راه مازندران از بارش برف در ارتفاعات جاده‌های هراز و چالوس و لغو موفتی محدودیت ترافیکی جاده چالوس به دلیل بارش برف خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی، آسمان استان هم اکنون در مناطق غربی و شهر‌های ساحلی آمل، رامسر، نور، نوشهر، محمودآباد و بابل بارش باران و ارتفاعات محور‌های کوهستانی بارش برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ارتفاعات محور چالوس ، محدوده ولی آباد و جاده هراز ، محدوده لاریجان بارش برف است، افزود:هم اکنون سطح جاده ها‌ی استان به دلیل بارش برف و باران لغزنده است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه جاده کیاسر – سمنان ارتفاعات تلمادره مه گرفته است، گفت: آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران به رانندگان توصیه کرد: با توجه به برودت هوا و بارش باران به‌ویژه در مناطق کوهستانی، پیش از سفر از وضعیت راه‌ها، از سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ برای پیشگیری از مشکلات سفر مطمئن شوند.

سرهنگ قدمی به لغو محدودیت ترافیکی جاده چالوس  از ساعت پنج عصر امروز  اشاره کرد وافزود: به دلیل ترافیک روان، بارش برف، لغزندگی جاده‌ها و کاهش حوادث رانندگی جاده چالوس تا اطلاع ثانوی یکطرفه نمی‌شود.

وی افزود: با افزایش تردد خودرو‌ها در این مسیر احتمالاً پلیس راه مازندران این جاده را یکطرفه می‌کند.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ

بارش برف در ارتفاعات جاده چالوس و هراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.