سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوکان از تجهیز اولین کانون سلامت محلات این شهرستان، توسط شورای خیّرین سلامت خبرداد.

خیّرین سلامت بوکان، اولین کانون سلامت محلات این شهرستان را تجهیز کردندمحمد عباسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه ، گفت: اولین کانون سلامت محلات این شهرستان به همت شورای خیّرین سلامت بوکان، در شهرک فرهنگیان تجهیز شد.

وی افزود: وسایل اهدائی از طرف شورای خیرین برای تجهیز کانون که شامل ۱۰ عدد صندلی و میز تحریر به ارزش ۲۵ میلیون ریال است، با حضور ابراهیم محمدیان رئیس شورای خیرین سلامت و عزیز شفیعی مسئول امور اجتماعی شبکه بهداشت و درمان بوکان تحویل گردید.

عباسی تصریح کرد: چند روز پیش نیز حاج حسن صناعتی از خیرین خوش نام، تجهیزاتی به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شامل دستگاه‌های تشخیصی و درمانی ویژه نوزادان، با حضور جمعی از خیرین بزرگوار شهرستان به بیمارستان بوکان اهدا کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوکان ضمن قدردانی از این اقدام انسان دوستانه، خیّران را بازوان همراه و همیار عرصه سلامت دانست و اظهار داشت: خیّران بوکانی از زمان شروع طرح توسعه بیمارستان بوکان تاکنون اقدامات ارزنده و موثری برای تجهیز آن انجام داده اند.

شورای خیرین سلامت بوکان که در حال حاضر بیش از ۳۰ نفر عضو دارد، در سال ۱۳۹۲ تشکیل شد؛ این شورا در سال جاری بیش از ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بیمارستان این شهرستان در زمینه‌های مختلف کمک کرده است.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجرپذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پر جمعیت آذربایحان غربی است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.