فرمانده پلیس‌راه شمال استان کرمان گفت: براساس آخرین آمار سال ۹۷ در جاده‌های شمال استان کرمان ۱۷ درصد افزایش تردد‌های جاده‌ای را داشتیم.

افزایش ۱۷ درصدی تردد‌ها در جاده‌های شمال استان کرمانسرهنگ یوسف نجفی فرمانده پلیس‌راه شمال استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه در آخرین روز‌های اجرای طرح زمستانه قرار داریم گفت: خوشبختانه حوادث و مشکلات خاصی را در سفر‌های زمستانه امسال در جاده‌های استان کرمان نداشتیم.

وی افزود: خوشبختانه تصادفات و تلفات جاده‌ای در جاده‌های استان نسبت به سال‌های قبل کاهش داشته است و تلاش می‌کنیم که در طرح نوروزی این آمار باز هم کاهش پیدا کند.

فرمانده پلیس‌راه شمال استان کرمان با اشاره به اینکه عوامل زیادی، چون عامل انسانی، جاده و خودرو در تصادفات جاده‌ای موثر هستند گفت: مهم‌ترین عامل در وقوع تصادفات عامل انسانی است و تمام تلاش ما و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان در این حوزه این است که هموطنان ما سفر‌های ایمن‌تر و حوادث رانندگی کمتری داشته باشند.

نجفی با اشاره به اینکه با وجود این کاهش باز هم آمار تلفات جاده‌ای و حوادث استان کرمان زیاد است تصریح کرد: بالغ بر ۵۰۰ کشته و حدود ۴ هزار نفر مجروح در جاده‌های استان کرمان داشتیم که لزوم توجه بیشتر به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه طرح ویژه ترافیکی نوروزی از شنبه ۲۵ اسفندماه جاری در استان همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود افزود: طرح ویژه نوروزی تا پایان ۱۷ فروردین سال ۹۸ ادامه دارد و در این ایام نیرو‌های ما در آماده باش کامل قرار دارند.

فرمانده پلیس‌راه شمال استان کرمان با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی تصادفات و تلفات جاده‌ای در استان کرمان گفت: با این وجود در ۱۱ ماه امسال بالغ بر ۵۰۰ کشته و حدود ۴ هزار نفر مجروح در جاده‌های استان کرمان داشتیم.

انتهای پیام/ح

تردد درجاده های شمال کرمان افزایش یافت

برچسب ها: تردد جاده ای ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.