فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۳۲ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ریالی ۱۵۰ میلیون ریال در مهاباد کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ ظهیریان فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ماموران انتظامی در حال کنترل رفت و آمد خودرو‌های عبوری در محور بوکان-مهاباد با رفتار‌های مشکوک راننده به یک دستگاه پژو مشکوک شده و دستور ایست به آن دادند.

وی با بیان اینکه این خودرو پس از توقف به منظور بازرسی‌های بیشتر به نزدیک‌ترین پاسگاه منتقل شد، افزود: در این بازرسی‌ها ۳۲ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ریالی ۱۵۰ میلیون ریال از خودروی مذکور کشف و یک نفر در این راستا متهم شناخته و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد در ارتباط با کشف کود‌های شیمیایی قاچاق ادامه داد: ماموران انتظامی در حال انجام وظیفه خود در یکی از محور‌های شهرستان به یک خودروی وانت نیسان به احتمال حمل کالای قاچاق مظنون شده و با بازرسی از آن پنج هزار کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه در یک عملیات دیگر از یک دستگاه خودروی نیسان در محور سردشت به مهاباد ۲۵ قلم قطعات و ادوات کشاورزی کشف شد، عنوان کرد: ارزش ریالی این کشفیات برابر با ۲۸۰ میلیون ریال است و راننده این خودرو نیز به اتهام حمل کالای قاچاق دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/ج

کشف کالای قاچاق در شهرستان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.