مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: بهره برداری و اجرای چهار طرح توسعه بندر بوشهر همزمان با سفر رئیس جمهور به استان و با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیاوش ارجمند زاده افزود: یکی از طرح‌هایی که به بهره‌برداری می‌رسد، اسکله ۵۰ هزار تنی کانتینری مجتمع بندری نگین است که با اعتبار بیش از ۹۰ میلیارد تومان به همت بخش خصوصی ساخته شده است.

وی ادامه داد: دومین طرح نیز لایروبی پای اسکله مجتمع بندری نگین به حجم یک میلیون متر مکعب و با عمق ۱۲.۵ متر است که سازمان بنادر و دریانوردی با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان آن را اجرا کرده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بااشاره آغاز اجرای دو طرح با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر بوشهر، بیان کرد: یکی از طرح‌ها ساخت جاده دسترسی جزیره نگین به طول ۹ کیلومتر و یک پل به طول ۱۷۶ متر است که با هزینه ۶۳ میلیارد تومان از اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی ایجاد می‌شود.

ارجمند زاده عنوان کرد: دیگر طرحی که اجرای آن آغاز می‌شود، طرح لایروبی کانال داخلی و خارجی دسترسی بندر بوشهر است که با حجم ۵ میلیون و ۷۵۰ متر مکعب و سرمایه گذاری ۱۹۰ میلیارد تومانی سازمان بنادر و دریانوردی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ک

چهار طرح با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و یا اجرای آن آغاز می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.