۲ نفر از کارکنان اورژانس شهرستان ملایر توسط همراهان یک بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

ضرب و شتم کارکنان اورژانس ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، نیمه شب گذشته ۲ نفر از کارکنان اورژانس شهرستان ملایر بعد از تماس در منزل مددجو حاضر می‌شوند و ضمن انجام وظیفه، گرفتن رگ وریدی بیمار، گرفتن  شرح حال و ارائه سایر خدمات مورد نیاز اولیه، با پزشک اورژانس برای دریافت مشاوره تماس میگیرند  که ناگهان در این حین یکی از کارکنان توسط اطرافیان بیمار، مورد ضرب و جرح قرار می‌گیرند و از ناحیه صورت، گردن و کمر دچار آسیب جدی می‌شود.

پس از این اتفاق بلافاصله با نیروی انتظامی ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع پیگیری می‌شود.

در حال حاضر فرد مصدوم به دلیل ضربات فیزیکی وارده قادر به حضور در محل کار نبوده و در منزل در مرخصی استعلاجی به سر می برد .

لازم به ذکر است بیمار مذکور طبق اظهارات تکنسین مربوطه هیچ‌گونه مورد اورژانسی نداشته و بعد از مراجعه وی به بیمارستان غرضی ملایر توسط پزشکان به صورت سرپایی ویزیت و بعد از دریافت نسخه مرخص شده است.

دانشگاه علوم پزشکی ضمن قدردانی از قاطبه ی مردم شریف که یار و یاور امدادگران و قدرشناس زحمات فرزندان خود هستند, اعتراض خود را نسبت به این حادثه و رفتارغیر مدنی, غیر انسانی و ناجوانمردانه ی ضاربان کارکنان اورژانس اعلام کرد .

دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد این حادثه ازطریق  مراجع قضایی  پیگیری خواهد شد .

انتهای پیام/د.ا

ضرب و شتم کارکنان اورژانس ملایر توسط همراهان بیمار

برچسب ها: علوم پزشکی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار