مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: مرحله دوم پاکسای جاده‌های استان در راستای زیبا سازی مناظر مسیر‌های گردشگری استان انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد خدمات سفر استان و با دستور استاندار اردبیل به منظور استقبال شایسته از گردشگران تمامی جاده های استان پاکسازی شد.

وی تصریح کرد: این اقدام علاوه بر مرکز استان در تمامی شهرستان ها با محوریت فرمانداری ها و با پیگیری دبیرخانه ستاد خدمات سفر جاده های داخل شهری توسط شهرداری و جاده های بین شهری توسط راهداری و مسیرهای منتهی به روستاها توسط دهیاران پاکسازی شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: امروز مرحله دوم از پاکسازی بود و دستگاه هایی از جمله جمعیت هلال احمر انجمن های مردم نهاد محیط زیست و گروه های دانش آموزی کمک کردند.

فلاحی افزود: اردبیل قطب گردشگری در کشور است و با توجه به اینکه سیما و منظر شهری از جمله مولفه های اصلی در بحث گردشگری است این موضوع از سوی دبیرخانه ستاد خدمات سفر پیشنهاد شد که در حال انجام است.

انتهای پیام/ع

اردبیل قطب گردشگری در کشور است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.