سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: از مدت‌ها پیش پیشکسوتان گفتند باید برای موفقیت ساحلی بازان کمیته فنی تشکیل شود.

داداش زاده: از ۵ ستاره فدراسیون فقط تیم ملی امید باقی مانده است/ لطفا کمیته فنی فوتبال ساحلی را تشکیل دهید!بهزاد داداش زاده، سرمربی سابق تیم ملی فو تبال ساحلی کشورمان که در استعدادیابی برخی از بازیکنان فعلی در تیم ملی نقش عمده‌ای داشت در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شکست تلخ ملی پوشان مقابل ژاپن و عمان و حذف از رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا گفت: دلیل اصلی حذف ملی پوشان ایران در مسابقات آسیایی، نبود بازی تدارکاتی بود.

داداش زاده در ادامه گفت: دلایل دیگری هم در باخت مقابل ژاپن دخیل بود. تیم ملی ایران توسط کادرفنی ژاپن به خوبی آنالیز شده بود و آنها با برنامه ایران را از پیش روی برداشتند. اگر توجه کنید بازیکنان این تیم نسبت به سال ۲۰۱۱ که مقابل ما مغلوب شدند، تغییر کردند، اما سرمربی ژاپن با حفظ سمت در کنار تیم حضور داشت.

او ادامه داد: بازیکنان ما از سال ۲۰۰۶ در تیم ملی حضور داشتند و هنوز هم برخی از آن‌ها بازی می‌کنند. تا حدی جوانگرایی در تیم ملی صورت گرفته، اما به دلیل نبود بازی تدارکاتی همین جوانان نیز لطمه خوردند.

لطفا کمیته فنی فوتبال ساحلی را تشکیل دهید

سرمربی سابق تیم ملی گفت: سالیان سال به فدراسیون فوتبال گفتیم پیش از اینکه دیر شود، لطفا کمیته فنی فوتبال ساحلی را تشکیل دهید. بسیاری از افراد در فوتبال ساحلی حضور داشتند که برای ارتقای این رشته ورزشی واقعا تلاش کردند. حضور دوباره این افراد مطمئنا در امر استعدادیابی کمک شایانی به فوتبال ساحلی خواهد کرد. مثلا نادری نباید به عنوان سرمربی تیم ب. فوتبال ساحلی به کار گرفته شود، ساقه او به قدری بالا است که می‌تواند در موارد فنی به کار تیم ملی بزرگسالان بیاید.

از ۵ ستاره طلایی فقط تیم ملی امید باقی مانده است

داداش زاده خطاب به مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: اعضای فدراسیون باید به این موضوع توجه کنند که از ۵ ستاره طلایی فقط تیم ملی امید باقی مانده است. امیدوارم دیدگاه فدراسیون فوتبال نسبت به فوتبال ساحلی عوض شود و تا زمانی که دیر نشده است به فکر احیای تیم ملی باشند. اگر تفکر ما فقط درآمدزایی باشد به طور قطع فوتبال ساحلی ما به کنار، هیچ رشته ورزشی پیشرفت نخواهد کرد.

مربی ایرانی رایگان، مربی خارجی دلار!

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال شاهد است که من شخصا چقدر از جیب برای فوتبال ساحلی هزینه کرده ام. استفاده از مربیان خارجی عموما برای اعضای رده بالای فدراسیون رایگان تمام می‌شود، اما مربیان خارجی با خود دلار به همراه دارند. این اتفاق برای مسئولان تبدیل به شعار شده است. من از افراد مسئول یک سوال دارم، چطور فردی مثل میرشمسی که بسیار برای فوتبال ساحلی ما زحمت کشید و تیم را به قهرمانی رساند باید برود و فرد جدیدی جایگزین او شود؟

داداش زاده در انتها گفت: من حاضر هستم در صورت احتیاج، بدون چشم داشتی به تیم ملی کمک کنم.


بیشتر بخوانید:

درخشش داور ایرانی در رقابت‌های فوتبال ساحلی آسیا

ژاپن گربه سیاه ورزش ایران

احمدزاده: باخت مقابل عمان هرگز باعث تضعیف روحیه بازیکنان ما نخواهد شد


انتهای پیام/

صحبت‌های داداش زاده پس از حذف ساحلی  بازان از مسابقات قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار