مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان گفت: توزیع مرغ منجمد با قیمت کیلوگرم برای مصرف کننده ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح استان نیز از دوالی سه روز آینده در استان آغاز خواهد شد.

توزیع مرغ منجمد از ۲ روز آینده در سطح استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مهدی بنی اسدی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان گفت: از شهریورماه امسال که شاهد افزایش قیمت گوشت قرمز بودیم، تا امروز یک هزار و ۵۰۰ تن گوشت گوساله منجمد و گوشت گوساله تازه به صورت وکیوم و همچنین لاشه سرد گوسفندی و گوشت منجمد گوسفندی در سطح استان کرمان توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع ۱۰۰ تن گوشت گوساله منجمد در هفته گذشته تصریح کرد: ۵۰ تن گوشت وکیوم نیز در هفته جاری توزیع می‌شود.

بنی اسدی با اشاره به واردات دام زنده به چابهار بیان کرد: پیگیر هستیم بخشی از این دام به استان کرمان وارد و در استان کشتار شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان گفت: توزیع مرغ منجمد با قیمت کیلوگرم برای مصرف کننده ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح استان نیز از دوالی سه روز آینده آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع گوشت و مرغ به حیطه تنظیم بازار مربوط می‌شود، گفت: ما فقط وظیفه تامین گوشت و مرغ را داریم.

بنی اسدی با اشاره به اینکه بخشی از گوشت به قصابی ها، بخشی به اتحادیه کارمندان، کارگران و فرهنگیان و بخشی از آن به فروشگاه‌های زنجیره‌ای داده می‌شود بیان کرد: زمانی که عرضه به اندازه درخواست مردم نباشد و تفاوت قیمت وجود دارد، صف تشکیل می‌شود.

وی افزود: برای سال ۹۸ دولت برنامه دارد که با راهکار‌های کنترلی، توزیع به نحوی صورت بگیرد که گوشت به دست افراد نیازمند برسد.

انتهای پیام/ح

توزیع مرغ منجمد در کرمان

برچسب ها: مرغ منجمد ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.