رئیس مرکز بهداشت و درمان خاش گفت: ۲۵ مرکز بهداشت شهری و روستایی در ایام تعطیلات نوروز در این شهرستان به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

۲۵ مرکز بهداشتی خاش در نوروز فعال هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی نقی زاده  رئیس مرکز بهداشت و درمان خاش  اظهار داشت: پیرو برگزاری نخستین کمیته بهداشتی از ستاد تسهیلات نوروزی خاش و بر اساس مصوبات آن به سرعت ستاد تسهیلات نوروزی مرکز بهداشت با حضور اعضای آن تشکیل و ضمن حساس سازی اعضا بر همکاری و تعامل درون بخشی در جهت ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم و مسافران نوروزی تاکید شد.

وی بیان کرد: لیست کشیک ۲۵ مرکز آماده ارائه خدمات سلامت به مردم و مسافران نوروزی شامل ۹ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، بیمارستان امام خمینی (ره)، ۱۱ پایگاه اورژانس جاده ای، سه داروخانه شبانه روزی، استقرار پایگاه سلامت جاده‌ای در محل پلیس راه خاش به همراه تراکت آماده شده به صورت پکیج و با محتوای لیست مراکز خدمات جامع سلامت کشیک و هشدار‌های بهداشتی تهیه شده است.

رئیس مرکز بهداشت و درمان خاش ادامه داد: اجرای بسیج سلامت نوروزی از ۲۰ اسفند با اجرای رژه موتوری با مشارکت پلیس راهور، شهرداری، هلال احمر، دامپزشکی، اداره راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت آغاز و تا ۲۰ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این برنامه ۲۲ تیم بازرسی در کنار تیم‌های اورژانس ۱۱۵ کار نظارت بر هزار و ۱۴ اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و ۱۲۵ مکان عمومی نظیر مکان‌های اسکان مسافران، رستوران‌ها و اماکن بین راهی را برعهده دارند.

انتهای پیام/ع

۲۵ مرکز بهداشتی خاش در نوروز فعال هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار